// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

هیدئو کوجیما دومین تیزر تریلر بازی Death Stranding را منتشر کرد

با نزدیک‌تر شدن به انتشار تریلر جدید بازی Death Stranding، هیدئو کوجیما، مالک استودیو کوجیما پروداکشنز، با انتشار تیزر جدیدی از این بازی، طرفداران را بار دیگر هایپ کرد.

اخیرا پس از انتشار یک ویدیو کوتاه، استودیو کوجیما پروداکشنر اعلام کرد که شمارش معکوس برای رسیدن به تاریخ ۲۹ ماه مه (۸ خرداد ماه) آغاز شده است. این شمارش معکوس منتهی خواهد شد به انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding که بسیاری از هواداران بی‌صبرانه منتظر آن هستند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، مالک استودیو Kojima Productions، دومین تیزر تریلر این بازی را منتشر کرده و بار دیگر هواداران را به وجد آورده است. این ویدیوی کوتاه را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو نیز درست مانند سایر تیزرهایی که از این بازی منتشر شده، نامفهوم و مرموز است. در این ویدیو دو دست دیده می‌‌شود که درست مانند یک پنجره عمل کرده و تریلر از پشت آن دو دست در حال پخش شدن است. این دو دست به یکدیگر وصل شده و پیامی در پایین ویدیو نمایش داده می‌شود با این عنوان که «به ما کمک کنید مجددا وصل شویم» که بر مرموزتر شدن این ویدیو می‌افزاید. در اولین تیزر ویدیویی که کوجیما منتشر کرده بود در آن یک دست و پیام «Create the Rope» دیده می‌شد.

مساله‌ای که در هردوی این تیزرها مشترک است، این است که ظاهرا در پشت دست‌ها، تریلری در حال پخش شدن است. احتمالا قصد کوجیما از انتشار این تیزرها نشان دادن بخش‌هایی از تریلر اصلی باشد که احتمال دارد فردا مورخ ۸ خرداد ماه منتشر شود. چیز زیادی از تریلر درحال پخش پشت این تیزرها مشخص نیست و تنها می‌توان به‌زحمت یک دستگاه زرد رنگ و یک صورت آدم مشاهده کرد. البته این موارد همه احتمال بوده و نمی‌توان با قطعیت گفت که چه چیزی در پشت دست‌ها در حال پخش شدن است. باید تا انتشار تریلر اصلی صبر کرد.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ نامعلومی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود. بازی Death Stranding و همچنین بازی‌های The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima هنوز برای کنسول نسل بعدی سونی تایید نشده است و در حال حاضر می‌دانیم که برای پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد. البته این مساله به‌این معنی نیست که در آینده شاهد اجرای بازی روی کنسول جدید به‌صورت بین نسلی نخواهیم بود. البته نیاز نیست که زیاد به پاسخ این سوالات و ابهامات فکر کنید؛ به‌این دلیل که همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، فردا قرار است اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود و احتمالا شاهد پاسخ تمامی یا برخی از این سوالات خواهیم بود. البته با توجه به این‌که سازنده‌ی بازی کسی جز کوجیما نیست، می‌توان انتظار داشت که فردا تعداد سوالات جدید به‌وجود آمده از پاسخ‌ها نیز بیشتر شود!

نظرات خود را در مورد این تیزر و خبر با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده