// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تهیه‌ کننده اجرایی Gearbox برای رسیدن به شغل رویایی خود این استودیو را ترک کرد

به‌تازگی مشخص شده که جان ویگناچی، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Gearbox، این استودیو را ترک می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Borderlands 3 در ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه)، بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که جان ویگناچی، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Gearbox، این شرکت را ترک می‌کند. یکی از مسئولان این شرکت در حساب کاربری توییتر این پیام را منتشر کرده و گفته که جان استودیو Gearbox را به مقصدی نامعلوم و برای رسیدن به شغل رویایی خود ترک می‌کند. بخش‌هایی از صحبت‌های جان را در زیر مشاهده می‌کنید:

ترک کردن و رفتن از این شرکت یکی از سخت‌ترین تصمیماتی است که من ناچار به گرفتن آن هستم. این تصمیم نیز جز با عشق و پشتیبانی تمامی کسانی که در آن‌جا کار می‌کنند، میسر نبود. آن‌ها به‌خوبی مرا درک کرده‌اند و در این راه مورد تشویق آنها قرار گرفته‌ام که بتوانم این تصمیم را بنا به خواسته‌ی خودم بگیرم؛ از این‌رو که شاید شانس رفتن به‌سوی کار موردعلاقه و رویایی خود را فقط یک‌بار در زندگی داشته باشم.

وی از دوران فعالیت خود در این استودیو ابراز خوش‌آیندی کرد. عنوان شغلی جان، تهیه‌کننده اجرایی شرکت گیرباکس به‌مدت یک‌ سال بوده است. وی همچنین زحمات و تلاش‌های رندی پیچفورد، موسس استودیو گیرباکس و استیو گیبسون، سرپرست بخش انتشار این استودیو را ارج نهاده و گفته که این دو به‌خوبی می‌دانند که چگونه اشتیاق و برتری‌های هریک از کسانی که در این استودیو کار می‌کنند را کشف و از آن‌ها استفاده کنند.

Borderlands 3

ور در مورد مقصد کاری بعدی خود صحبتی نکرده و فقط گفته که به جایی می‌رود که نیازمند کمی سفر جاده‌ای است. این جمله نشان‌دهنده‌ی این است که مقصد بعدی وی جایی دورتر از محل استودیو گیرباکس واقع در ایالت تگزاس است. جان پیش‌تر و پس از این‌که در شرکت دیزنی مشغول کار کردن روی بازی‌هایی مانند Disney Infinity و تعدادی پروژه و محصول دیگر بود، در اکتبر سال ۲۰۱۸ به گیرباکس پیوسته بود. تمام زمان فعالیت وی در گیرباکس کمتر از یک سال بود. رندی پیچفورد نیز در پیامی که در حساب توییتر شخصی خود منتشر کرده، ضمن خداحافظی با جان، برای وی آرزوی موفقیت در شغل جدیدش داشته است:

ابراز صمیمیت و علاقه‌ی من را پذیرا باش جان. تو تصمیم درست را گرفته‌ای که به‌سمت علاقه‌ی خود در حال حرکت هستی. قطعا در شغل جدید خود نیز می‌درخشی. استودیو و تیم ما به افرادی مانند تو نیاز دارد.

بازی بعدی استودیو Gearbox بازی Borderlands 3 است که قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده