// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Quake II از فناوری RTX شرکت انویدیا پشتیبانی خواهد کرد

شرکت انویدیا تریلر جدیدی را از بازی Quake II منتشر کرده است که این بازی قدیمی را با فناوری RTX نشان می‌‌دهد و در تاریخ ۱۶ خرداد هم در دسترس قرار می‌گیرد.

نسل جدید کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا (Nvidia) به فناوری جدیدی به نام RTX مجهز شده اند که به کاربران اجازه می‌دهد تا از Ray Tracing همزمانی (رندرینگ سینمایی و آنی) استفاده کنند. در حال حاضر انویدیو از این ویژگی در بازی‌هایی مثل Battlefield V و Shadow of the Tomb Raider استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی بصری بهتر و عمیق‌تری را کسب کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت انویدیا برای اعمال این فناوری روی بازی‌های ویدیویی، به‌سراغ یک بازی بسیار قدیمی رفته است.

شرکت انویدیا به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که بازی Quake II را در حالت پشتیبانی از Ray Tracing و فناوری RTX نشان می‌دهد. با مشاهده‌ی تریلر منتشر شده، اولین موردی که متوجه آن می‌شوید، نورپردازی‌های با کیفیت‌تر و بهتر است که حال‌وهوای تازه‌ای به بازی Quake II بخشیده است. تغییرات چشم‌نواز بازی، زمانی خود را نشان می‌دهد که شاهد مقایسه نسخه جدید، با نسخه عرضه شده در سال ۱۹۹۷ هستیم.

اگر از دارندگان کارت‌های RTX هستید، سه مرحله ابتدایی بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان تجربه کنید. دراین‌میان اگر بازی Quake II را به‌صورت کامل خریداری کرده‌اید، می‌توانید آپدیت مربوط به Ray Tracing بازی را از سایت انویدیا دانلود و آن را روی بازی خود نصب کنید تا بتوانید بخش داستانی را باظاهری جدید و جذاب تجربه کنید. نکته‌ی جالب این است که انویدیا اعلام کرده است که سورس کدهای Quake II RTX را در دسترس به صورت آزاد در دسترس قرار می‌دهد. ازاین‌رو سازنده‌های ماد برای Quake II می‌توانند از فناوری RTX روی مادهای خود استفاده کنند.

در انتها مشخص شده است که بازی Quake II RTX در تاریخ ۱۶ خرداد ماه (۶ ژوئن) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده