// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نقشه Mercury برای بازی ‌Battlefield V معرفی شد

شرکت الکترونیک‌ آرتز به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد معرفی نقشه Mercury برای بازی ‌Battlefield V هستیم.

بازی Battlefield V از نظر گان‌پلی جذابیت بالایی دارد و هواداران خود را راضی نگه داشته است، اما از نظر نقشه و تعداد نقشه‌های موجود در این بازی شاهد نارضایتی بعضی از کاربران هستیم. تیم سازنده نقشه‌هایی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها پر پایان ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مرکوری (Mercury) نام جدیدترین نقشه بازی Battlefield V است که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، تریلر آن را در دسترس کاربران قرار داده است. همچنین مشخص شده است که نقشه مرکوری در تاریخ ۹ خرداد ماه (۳۰ مِی) در دسترس کاربران روی تمامی پلتفرم‌های بازی قرار خواهد گرفت. نقشه مرکوری، ساحل کریتن واقع در یونان را به‌تصویر می‌کشد. نبرد بازیکن‌ها در ساحل کریتن برگرفته از یک عملیات جنگ جهانی دوم به نام Operation Mercury است که در جریان آن می‌توانید در نقش سربازهای بریتانیایی یا آلمانی قرار بگیرید.

سربازهای انگلیسی دارای تانک‌ها و هواپیماهای مخصوص‌به خودشان هستند و بازیکنان ازطریق آن‌ها باید از قلمرو خود محافظت کنند و نگذارند که حریفان، آن‌ها را تصاحب کنند. این‌درحالی است که سربازان آلمانی دارای ضدهوایی و سلاح‌های مختلفی هستند تا بتوانند نیروهای انگلیسی را از بین ببرند. حال این موارد باعث می‌شوند تا کاربران از استراتژی‌های جنگی مختلفی برای پیروزی تیم‌شان استفاده کنند. همچنین نقشه مرکوری دارای ساختمان‌ها و مواردی است که امکان دارد سایر بازیکن‌ها در آن‌ها کمین کنند و منتظر شما باشند. ازاین‌رو حواس‌تان را حسابی جمع کنید، زیرا امکان دارد از هر سمتی مورد حمله قرار بگیرید.

در ادامه می‌توانید تریلر نقشه مرکوری را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده