نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

اکسسوری شخصیت های محبوب خود را از آمازون خریداری کنید

با کمک ایگرد از سایت آمازون اکسسوری‌های فیلم و سریال را بدون دغدغه خریداری کنید و در ایران تحویل بگیرید.

در دنیای جدید ما فیلم و سریال یکی از بزرگ‌ترین تفریحات جامعه به‌خصوص جوانان را به خود اختصاص می‌دهد. تعریف کردن از شخصیت مورد‌علاقه، نمایش اکشن فیگورها، ماکت‌ها، جمع کردن کالکشن‌ها و سی‌دی‌های کالکتیبل‌دار، یکی از بزرگ‌ترین تفریحات طرفدران فیلم و سریال هستند. خرید اکسسوری از فروشگاه معتبری مثل آمازون هم لذت بخش بوده و هم کیفیت و اصل بودن آن مورد اطمینان است. احتمالا شما هم با دیدن یک فیلم، خیلی دوست دارید مثل سایر طرفداران، اکشن فیگور کاراکتر اصلی داستان را در اتاق خود داشته باشید، استیکر آن را پشت لپ‌تاپ خود بچسبانید یا برد گیم آن را تهیه کنید.

از سوی دیگر در عصر ما که دوران ستاره‌های تلویزیون و سینما است، ستاره‌ها با استفاده از اکسسوری‌هایی که انسان را به وجد می‌آورند می‌توانند یک راه جدید و البته سراسر هیجان را برای ما ایجاد کنند. هرکدام از ما به‌شدت مایلیم برای یک‌بار هم که شده بر تخت آهنین سریال بازی تاج و تخت تکیه بزنیم یا حداقل ماکت زیبای آن را داشته باشیم. هیجان داشتن یک کالکشن آنهم با خرید از آمازون قطعا قابل وصف نخواهد بود.

حجم خرید اکسسوری شخصیت‌های سریالی مثل Game of Thrones یا فیلم Avengers در فروشگاه‌های آنلاین دنیا خیلی بالا است و با هر قسمت جدید از سریال یا فیلم، لوازم جدیدی هم تولید می‌شود، که این تجربه را ما ایرانی ها کمتر حس کردیم و کمتر مجال بوده تا با خرید از این فروشگاه‌ها، لذت ببریم. اگر تا حالا از ایگرد استفاده کرده‌اید قطعا می‌دانید خرید چقدر ساده تر از خرید مستقیم و شخصی از سایت آمازون است؛ کار ما در ایگرد تهیه محصولات تولید شده از آمازون، ایبی و سایر فروشگاه‌های آنلاین دنیا و تحویل آن در ایران است.

قطعا تا اینجای ماجرا با ما موافق هستید، حالا اجازه دهید ایگرد بیشتر در مورد این اکسسوری های جذاب و نحوه خرید از آمازون را برای شما توضیح دهد.

ایگرد خرید از آمازون

ایگرد با دسته‌بندی هر کالایی که از فروشگاه آمازون می‌توان خرید اعم از اکشن فیگورهای معروف، انواع اکسسوری‌ها مانند ماگ، تی شرت، سی دی های کالکتیبل دار از شخصیت سریال‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و ... این امکان را فراهم کرده است که شما محصولات مورد نظر خود را تهیه و در منزل خود تحویل بگیرید.

برای خرید از ایگرد کافی است، لینک محصول مورد نظرتان را از سایت آمازون کپی و آن را در سایت ایگرد قرار دهید، تا از هزینه نهایی مطلع شوید.

اگر شما قصد خرید محصولی را از سایتی غیر از آمازون دارید، می‌توانید تنها با ارسال لینک محصول مورد نظرتان به پشتیبانی ایگرد از قیمت نهایی آن مطلع شوید. همچنین می‌توانید برای آگاهی از جدیدترین اخبار بلاگ ایگرد را مطالعه کنید.

نحوه محاسبه قیمت و مدت زمان تحویل سفارشات

هزینه سفارش شامل قیمت ارزی کالاها براساس نرخ حواله آزاد، هزینه حمل هوایی، عوارض و کارمزد ۷ الی ۱۱ درصدی شرکت است. یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد سایت ایگرد اعلام هزینه نهایی کالا در هنگام خرید آن است. بدین ترتیب که در صورت نوسان قیمت ارز یا هر مورد دیگر، مشتری پس از خرید هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافه‌ای پرداخت نخواهد کرد و ایگرد موظف است خرید مشتری را با همان قیمت اعلام شده انجام دهد و محصول را به دست‌شان برساند. اگر به هر دلیلی سفارش شما در هر مرحله‌ای دچار مشکلی شود یا به شکل سالم و همان‌طور که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد، ایگرد متعهد به ثبت سفارش مجدد یا عودت تمام وجه پرداختی شما است.

ایگرد خرید از آمازون

مدت زمان تحویل کالاها برای سفارشات از آمازون چنانچه محصول پرایم باشد (فروشنده خود آمازون یا داخل آمریکا باشد) بین ۳ الی ۴ هفته و اگر محصول غیرپرایم باشد (از کشور دیگری غیر از آمریکا ارسال شود مانند چین) بین ۱.۵ الی ۲ ماه زمان خواهد برد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده