// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

رویداد جدید نینتندو دایرکت با محوریت Pokemon Sword & Shield پخش می‌شود

شرکت نینتندو اعلام کرده است که در تاریخ ۱۴ خرداد ماه قسمت جدید برنامه نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌های Pokemon Sword & Shield پخش می‌شود.

شرکت نینتندو در جریان قسمت‌های مختلف نینتندو دایرکت، سعی دارد بازی‌های خود را بیش از پیش به کاربران معرفی کند و اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار بدهد. چندی پیش بود که شرکت پوکمون (The Pokemon Company) اعلام کرده بود که به‌زودی یک نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌های Pokemon Sword & Shield برگزار می‌شود.. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرده است که قسمت جدید برنامه نینتندو دایرکت با محوریت Pokemon Sword & Shield پخش می‌شود.

همچنین در ادامه اعلام شده است که زمان دقیق این برنامه ۱۴ خرداد ماه (چهار ژوئن) و ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت تهران خواهد بود. در این نینتندو دایرکت اطلاعات مختلفی نظیر تمامی پوکمون‌های جدید و مکانیزم‌های بازی در دسترس کاربران و هواداران قرار داده می‌شود. از زمان معرفی Pokemon Sword and Shield در ماه فوریه، اطلاعات دیگری حول این بازی در دسترس قرار نگرفت. تنها مواردی که مشخص شده‌اند، این است که داستان Pokemon Sword & Shield در سرزمین Galar روایت می‌شود که از نظر اندازه و وسعت، همانند British Isles است. همچنین بازیکنان با شروع بازی سه پوکمون Grookey، Sobble و Scorbunny را در اختیار دارند.

جدا از نینتندو دایرکت، شرکت نینتندو اعلام کرده است که کنفرانس‌‌های خبری دیگری با محوریت مجموعه Pokemon امروز برگزار می‌شوند. یکی از این کنفرانس‌ها توسط شرکت پوکمون برگزار می‌شود و سایر کنفرانس‌ها هم توسط نینتندو در یوتیوب و صفحه وبسایت نینتندو در دسترس قرار می‌گیرند. متاسفانه مشخص نشده است که در این کنفرانس‌ها در مورد چه بازی‌هایی صحبت می‌شود یا زمان دقیق‌شان هم منتشر نشده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده