// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال معرفی Fable 4 در نمایشگاه E3 2019

یکی از کاربرهای سایت ردیت در برنامه میکسر متوجه نام Fable 4 در میان بازی‌های پیشنهادی شده است و احتمال دارد این بازی در E3 2019 معرفی شود.

در برنامه میکسر مایکروسافت، زمانی‌که یک بازی را برای استریم کردن انتخاب می‌کنید، تعدادی بازی دیگر هم برای شما به‌نمایش داده می‌شود که استریمر مورد نظر در صورت نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت، در برنامه میکسر متوجه بازی Fable 4 شده است.

fable

fable

این کاربر ادعا کرده است که پس از انتخاب بازی مورد نظرش برای استریم کردن، در میان لیست بازی‌های ارائه شده، نام Fable IV را مشاهده کرده است. قطعا این اتفاق، یک اشتباه از سوی برنامه میکسر بوده است، اما می‌توان انتظار داشت که در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری مایکروسافت، شاهد رونمایی از این بازی باشیم. مدتی است که شایعات ساخت Fable 4 توسط تیم دوم استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) به‌گوش می‌رسد.

اولین شایعه حول این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما در اوایل ماه مِی بود که یکی از اینسایدرها صنعت بازیسازی اعلام کرد که نسخه بعدی مجموعه Fable، برای نسل آینده بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته شده است و در نمایشگاه E3 2019 هم معرفی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در نمایشگاه پیش روی شاهد معرفی جدیدترین نسخه از مجموعه Fable خواهیم بود؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده