// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

احتمالا نسخه جدیدی از بازی Contra در حال ساخت است

به نظر می‌رسد کونامی قصد دارد نسخه جدید سری بازی‌های Contra را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ منتشر کند.

گویا کونامی می‌خواهد نسخه جدیدی از مجموعه کنترا را برای کنسول‌های نسل هشت منتشر کند. نسخه جدید بازی Contra مشخص نیست یک بازی کاملا جدید است یا یک بازسازی از آثار قبلی این سری خواهد بود. حتی ممکن است شاهد یک مجموعه از آثار کلاسیک Contra در قالب یک نسخه برای کنسول‌های نسل هشتمی باشیم. کونامی می‌تواند با تایید خبر ساخت بازی Contra بسیاری از بازیکنان قدیمی را خوشحال کند و با توجه به اینکه E3 2019 نزدیک است، امیدوارم به زودی این خبر را بشنویم.

طی سالیان اخیر به خوبی فهمیده‌ایم قرار گرفتن یک بازی در فروشگاه‌ها، حتی اگر آن فروشگاه آمازون باشد، دلیل قابل اعتنایی برای ساخت یا تایید شدن تاریخ انتشار بازی مورد نظر نخواهد بود؛ در نتیجه لیست شدن نسخه جدید سری بازی‌های Contra در چند فروشگاه اروپایی مسئله قابل توجه‌ای نیست، اما یکی از آن‌ها، نت‌گیمز است؛ فروشگاه بزرگ محصولات ویدئو گیمی در آلمان که باعث می‌شود خیلی سریع از کنار این شایعه عبور نکنیم. نت‌گیمز پنج‌شنبه ۷ شهریور را تاریخ انتشار کنترا جدید اعلام کرده است. با اینکه پنج‌شنبه روز رایجی برای انتشار یک بازی ویدیویی در غرب نیست، اما بارها شاهد انتشار بازی‌های مختلف در این روز بوده‌ایم و در نتیجه از این بابت نمی‌توان خرده‌ای به تاریخ اعلام شده از سوی نت‌گیمز گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا دوست دارید نسخه جدید Contra در E3 2019 معرفی شود؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده