// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

شایعه: تاریخ انتشار The Last of Us Part II در همین هفته مشخص خواهد شد

بنا به ادعاهای تازه‌ی دو رسانه‌ی اسپانیایی، سونی در هفته‌ی جاری با انتشار تریلری جدید، از تاریخ عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II پرده برخواهد داشت.

The Last of Us Part IIبعد از آن که کوجیما پروداکشنز به‌صورت رسمی از انتشار اطلاعات جدید از بازی Death Stranding در کمتر از ۷۲ ساعت دیگر (بیست‌ونهم می سال ۲۰۱۹ میلادی) خبر داد، حالا به نظر می‌رسد بعید نیست که یکی دیگر از انحصاری‌های مورد انتظار سونی هم در هفته‌ی جاری، فرصتی برای درخشش دوباره پیدا کند. چرا که مطابق شایعه‌ی منتشرشده توسط وب‌سایت Gamereactor که کمی بعد، وب‌سایت Legion de Jugadores هم باتوجه‌به منابع خودش آن را تایید کرد، ساخته‌ی جدید ناتی‌داگ در روزهای آتی، بالاخره یک تریلر جدید و تاریخ انتشار رسمی دریافت می‌کند. هر دوی این وب‌سایت‌های اسپانیایی، ادعا کرده‌اند که منبعی لایق اعتنا و نزدیک به اعضای کلیدی تیم پلی استیشن، آن‌ها را از این موضوع مطلع ساخته است و همین هم باعث می‌شود که رسانه‌های معتبرتر نیز احتمال به واقعیت پیوستن شایعه‌ی مورد بحث را پایین ندانند؛ مخصوصا که خیلی‌ها معتقدند سونی با ارائه‌ی همزمان نمایش‌های تازه‌ی Death Stranding و The Last of Us Part II، عدم حضورش در E3 2019 را پیشاپیش جبران می‌کند و مجددا حجم قابل توجهی از توجهات رسانه‌ها را به محصولات نزدیک به عرضه‌ی خود، جلب خواهد کرد. این وسط، بعضی مخاطبان باور دارند که برند پلی‌استیشن در روز ۲۹ می (هشتم یا نهم خرداد به وقت ایران) یا یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه یا قسمت سوم برنامه‌ی State of Play، به استقبال طرفدارانش می‌رود و در این قالب، تریلرهای بازی‌های کارگردانی‌شده توسط نیل دراکمن و هیدئو کوجیما را به نمایش درمی‌آورد. عده‌ای هم عقیده دارند که حتی در صورت درست از آب درآمدن این شایعه، تریلرهای Death Stranding و قسمت دوم The Last of Us جداگانه از یکدیگر منتشر خواهند شد و ژاپنی‌ها برای نمایش‌شان، نیازی به برگزاری یک رویداد واقعی یا آنلاین ندارند.

چندر روز قبل، فردی ادعاهایی را درباره‌ی سه انحصاری بزرگ پلی استیشن 4 مطرح کرد که مطابق آن‌ها، Death Stranding در تابستان سال جاری، The Last of Us Part II در پاییز و بازی Ghost of Tsushima در زمستان به دست طرفداران خواهند رسید. صحبت‌هایی که هیچ‌کس آن‌ها را جدی نگرفته بود و اکنون، شاهد درست از آب درآمدن بخشی‌شان بوده‌ایم؛ چرا که این فرد چندین و چند روز قبل، گفته بود هیدئو کوجیما تریلر جدید Death Stranding را در اواخر ماه مِی نمایش خواهد داد و تایید رسمی این خبر، احتمال صحت یافتن تمامی گفته‌های او را شدیدا افزایش داده است.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید تریلر جدید بازی مورد انتظار ناتی‌داگ و تاریخ انتشار رسمی آن، تنها چند ساعت با ما فاصله دارند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده