نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰

رونمایی کولر مستر از محصولات گیمینگ جدید خود در کامپیوتکس 2019

در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹، شرکت کولر مستر از اولین ماوس گیمینگ بی‌سیم خود و چند هدست گیمینگ رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

کولر مستر یکی از شرکت‌های نام‌آشنا در زمینه تولید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر است که حال در جریان کامپیوتکس 2019، اطلاعات جدیدی از برخی محصولات خود ارائه کرده است. به طور دقیق‌تر، کولر مستر در این رویداد از اولین ماوس گیمینگ بی‌سیم خود و همچنین چند هدست و یک کیبورد رونمایی کرده است.

ماوس کولر مستر

ماوس MM831 این شرکت با پشتیبانی از فناوری بلوتوث و همچنین ارتباط بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی، بر مبنای سنسور Pixart PMW 3360 طراحی شده است که از دقت DPI تا سقف ۳۲ هزار پشتیبانی می‌کند. بدنه این ماوس از جنس پلاستیک PBT است و در آن از سوییچ‌های Omron استفاده شده که عمری در حدود ۲۰ میلیون کلیک دارند. این ماوس قرار است از نوامبر ۲۰۱۹ و با قیمت ۹۹ دلار قابل خرید باشد. با اینکه اطلاعاتی از باتری ماوس ارائه نشده، اما تایید شده که MM831 از فناوری شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت کولر مستر در چهار قسمت از بدنه این ماوس فناوری نورپردازی RGB را تعبیه کرده است. 

اما در کنار اولین ماوس گیمینگ بی‌سیم، کولر مستر چند هدست مختلف هم رونمایی کرده است. یکی از این هدست‌ها، محصولی بی‌سیم با نام MH670 است که از فناوری ارتباط بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و صدای ۷.۱ کاناله پشتیبانی می‌کند. این هدست ۹۹ دلاری که اکتبر سال جاری روانه بازار خواهد شد، همچنین دارای یک میکروفون است و می‌توان از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری آن را به صورت سیمی هم استفاده کرد. کولر مستر اعلام کرده که به‌لطف استفاده از بالشتک‌های بسیار با‌کیفیت در این هدست، MH670 برای استفاده طولانی‌مدت هم مناسب خواهد بود. 

هدست کولر مستر

دو هدست دیگر معرفی‌شده کولر مستر، MH650 و MH630 نام دارند که با قیمت پایین‌تری عرضه خواهند شد. MH650 قیمتی ۸۰ دلاری خواهد داشت و از صدای ۷.۱ کاناله پشتیبانی می‌کند. ارتباط این هدست با دستگاه‌ها از طریق کابل USB صورت می‌گیرد و کابل مربوطه و همچنین میکروفون هدست هر دو قابل جدا شدن هستند. MH630 هم قیمتی ۵۰ دلاری خواهد داشت و از طریق کابل ۳.۵ میلی‌متری می‌تواند به دستگاه‌های مختلف وصل شود. 

دیگر محصولات معرفی‌شده توسط کولر مستر، شامل یک کیبورد به نام SK851 و یک ماوس با وزن بسیار کم با نام MM710 می‌شوند. کیبورد مذکور از سوییچ‌های Omron استفاده می‌کند و به‌لطف پشتیبانی از بلوتوث 4.0 به‌صورت بی‌سیم هم قابل استفاده است. باتری این محصول در حالت روشن بودن نور پس‌زمینه ۱۵ ساعت و در حالت خاموش بودن نور پنج ماه عمر دارد و قیمت این کیبورد هم که از ژانویه ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد، ۱۷۰ دلار اعلام شده است. در نهایت ماوس MM710 با وزن ۵۲ گرمی خود محصولی بسیار سبک است که هم جنس بدنه آن و هم سیم ماوس به‌شکلی در نظر گرفته شده‌اند که در نهایت منجر به وزن پایین محصول می‌شوند. هنوز تصویری از این ماوس منتشر نشده اما در این ماوس هم از سنسور PMW 3389 استفاده می‌شود و قرار است نوامبر ۲۰۱۹ با قیمت ۶۰ دلار شاهد عرضه آن باشیم. 


منبع Kitguru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده