// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

با عرضه پلی استیشن 5 هدست PSVR جدیدی عرضه نمی‌شود

دامینیک مالینسن، رئیس بخش تحقیق و توسعه سونی، اعلام کرده است که پس از عرضه پلی استیشن 5، هدست پلی استیشن VR جدیدی عرضه نمی‌شود.

تابه‌حال اطلاعات مختلفی از پلی استیشن 5 منتشر شده است. از ویژگی‌های مهم کنسول نسل آینده سونی می‌توان به فضای ذخیره‌سازی SSD برای سریع‌تر شدن و از بین رفتن صفحات بارگذاری اشاره کرد. دراین‌میان دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR برای‌شان سوال بود که آیا این هدست از کنسول نسل آینده سونی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در جواب به این سوال مشخص شده است که PSVR به‌خوبی از نسل آینده پشتیبانی خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی CNET مصاحبه‌ای را با دامینیک مالینسن، رئیس کل بخش تحقیق و توسعه سونی، انجام داده است. وی در جریان صحبت‌های خود در مورد آینده پلی‌استیشن VR و برنامه‌های‌شان برای این هدست واقعیت مجازی صحبت کرده است. وی در بخشی از صحبت‌های خود گفته است:

دلیلی وجود ندارد که به‌هنگام عرضه PS5، هدست واقعیت مجازی جدیدی را عرضه کنیم. از دید مخاطب، همانند این است که موارد بسیاری را برای خرید قرار می‌دهیم که آن‌ها مدام در حال خرید کالاهای مختلفی باشند که ما نمی‌خواهیم چنین اتفاقی رخ بدهد. بعضی وقت‌ها، فاصله افتادن میان موارد مشابه، مورد خوبی است.

البته مالینسن در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که در آینده این هدست واقعیت مجازی را ارتقا خواهند داد. وی اعلام کرده است که آن‌ها قصد دارند از نظر وزن، نحوه استفاده، تعداد کابل و سیم‌های استفاده شده و موارد دیگری مثل برنامه ردیابی چشم، هدست پلی‌استیشن VR را ارتقا دهند و تغییراتی در آن به‌وجود بیاورند. اعمال تغییرات در هدست‌های واقعیت مجازی و بالا بردن کارایی‌های‌شان موردی است که سایر شرکت‌ها نظیر آکیولس هم آن را انجام داده است و سونی هم موارد مختلفی را برای بهبود هدست واقعیت مجازیش در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده