// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

پنج میلیون کاربر بازی Dauntless را تجربه کرده‌اند

چند روز بیشتر از عرضه‌ی بازی Dauntless نمی‌گذرد و حساب کاربری توییتر این بازی اعلام کرده است که تابه‌حال پنج میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند.

بازی Dautless، جدیدترین ساخته استودیو فونیکس لبز (Phoenix Labs)، چند روز پیش به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر (فروشگاه اپیک گیمزپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و به‌نظر می‌رسد این بازی در مدت زمان کوتاه عرضه‌اش، توانسته است آمار خوبی را از نظر تعداد بازیکن کسب کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Dauntless، اعلام کرده است که تابه‌حال پنج میلیون نفر بازی Dauntless را تجربه کرده‌اند. یکی از مواردی که باعث جذب مخاطب شده است، قابلیت کراس‌پلی و انتقال تمامی پیشرفت‌های بازیکنان روی تمامی پلتفرم‌های بازی است. ازاین‌رو کاربران پلتفرم‌های ذکر شده به‌ راحتی می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. همچنین ویژگی مکالمه داخل بازی هم برای کاربران هر پلتفرم فعال شده است و می‌توانند در حین انجام بازی با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

ازطرفی استودیو فونیکس لبز در حال پورت دانتلس برای نینتندو سوییچ و دستگاه‌های موبایل است، اما اطلاعات بیشتری از این نسخه‌ها و جزئیات‌شان منتشر نشده است. فونیکس لبز اعلام کرده بود که دلیل همکاری‌شان با فروشگاه اپیک گیمز، این بوده است که بتوانند بازی را به‌صورت کراس‌پلی در دسترس تمامی گیمرها قرار بدهند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا Dauntless را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده