// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

کاراکترهای بسته الحاقی Mortal Kombat 11 هفته آینده معرفی می‌شوند

اد بون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که هفته‌ی آینده، شاهد معرفی کاراکترهای بسته الحاقی Mortal Kombat 11 خواهیم بود.

ماه گذشته بود که بازی Mortal Kombat 11 روانه‌ی بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. ازطرفی کاربران خواهان این هستند که بدانند چه کاراکترهایی به‌عنوان بسته الحاقی در دسترس‌شان قرار خواهد گرفت، زیرا استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، اطلاعات خاصی را حول این موضوع منتشر نکرده است. از روز جمعه مسابقات کومبو بریکر برگزار شده بود و کاربران مورتال کامبت 11 منتظر سایر کاراکترهای بسته الحاقی این بازی بودند، زیرا در حال حاضر فقط شنگ سانگ برای عرضه معرفی شده است.

بااین‌حال در روز آخر و پس از فینال مسابقات، خبری از معرفی کاراکترهای بازی نبود. طبق جدیدترین اخبار بازی، اد بون، کارگردان Mortal Kombat 11، توییت جدیدی را ارسال کرده است که در جریان این توییت، اعلام کرده است که اگر همه موارد خوب پیش برود، در هفته‌ی آینده (میلادی) شاهد معرفی کاراکترهای بسته الحاقی مورتال کامبت 11 هستیم که در کنار شنگ سانگ، در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. متاسفانه ادبون به‌طور دقیق زمان رونمایی مبارزان اولین فایتر پک بازی را اعلام نکرده است.

اگر به‌شایعات گذشته نگاه کنیم، به‌نظر می‌رسد در جریان اولین فایتر پک بازی مورتال کامبت 11 شاهد معرفی جوکر، نایت وولف، سیندل، ترمیناتور، اسپاون، اش ویلیامز، فوجین و شیوا باشیم. بااین‌حال باید منتظر ماند و ببینیم که استودیو ندررلم چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی در مورد لیست فاش شده چیست؟ آیا کاراکترهای ذکر شده جزو شخصیت‌های اولین فایتر پک بازی هستند؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده