// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Judgment مجددا وارد فروشگاه پلی استیشن ژاپن خواهد شد

به‌تازگی شرکت سگا اعلام کرده است که بازی Judgment مجددا برای فروش وارد فروشگاه پلی استیشن ژاپن خواهد شد و کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند آن را تهیه کنند.

مدتی پیش بود که مشخص شد بازیگر نقش کیوهِی هامورا در بازی Judgment (با نام دیگر Judge Eyes)، به‌دلیل قاچاق دستگیر شده است و شرکت سگا، ناشر بازی جاجمنت، فروش این بازی را در ژاپن به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی متوقف کرد. در ادامه ظاهر کیوهی هامورا، کاراکتر منفی بازی، دستخوش تغییرات شد.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۸ جولای) این بازی را ازطریق فروشگاه پلی استیشن در ژاپن خریداری کنند. همچنین یک تخفیف ویژه هم برای کاربران ژاپنی بازی در نظر گرفته شده است و می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند و بازی را با قیمت بسیار مناسب‌تری خریداری کنند. خوشبختانه تاریخ عرضه بازی در آمریکا و اروپا دستخوش تغییرات نشده است.

ازاین‌رو کاربران آمریکا و اروپا پلی استیشن 4 می‌توانند در تاریخ چهارم تیر ماه (۲۵ ژوئن) بازی Judgement را تجربه کنند. با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی جاجمنت در روز عرضه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. داستان بازی در جهان سری یاکوزا روایت می‌شود، اما تیم سازنده اعلام کرده است که هیچ یک از کاراکترهای این مجموعه را در جاجمنت مشاهده نخواهیم کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده