// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa؛ شهر مردگان

DEAD CITY Text Adventure & Cyoa یک بازی نقش آفرینی نوشتاری است که بازیکنان در جهانی آخرالزمانی قرار می‌گیرند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی و متفاوت با سایر بازی‌های این سبک رفته‌ایم؛ اثری که به‌واسطه‌ی المان‌های خاص خود سعی دارد داستان جذابی را روایت کند. بازی اندروید DEAD CITY Text Adventure & Cyoa یک بازی نقش آفرینی است که تیم سازنده به‌جای استفاده از المان‌های حرکتی و گشت‌وگذار در محیط‌های بازی، از نوشتار و سیستم چت کردن استفاده کرده است. از نظر داستان، DEAD CITY Text Adventure & Cyoa روایت‌گر جهانی آخرالزمانی است که بخشی از انسان‌ها به زامبی‌ تبدیل شده‌اند. از آن سو بازمانده‌ها به‌دنبال فرار از این موقعیت هستند و برای زنده‌ماندن تلاش می‌کنند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که پیامی از طریق موبایل برای شما فرستاده می‌شود و شرایطی را توضیح می‌دهد. حال باید با انتخاب‌ها و موارد مختلف، سم و دوستانش را زنده نگه دارید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
تصمیم‌های شما در بازی باعث می‌شوند تا روند داستان پیش برود با کاراکترهای جدیدی آشنا شوید

سبک نوشتاری بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa بدین صورت است که شما همانند بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی، قرار نیست در جهانی باز به گشت‌وگذار بپردازید و آیتم‌های مختلفی را پیدا کنید، بلکه ازطریق نوشتار و چت کردن روند داستان را پیش می‌برید. برخلاف سایر بازی‌های موبایل، DEAD CITY Text Adventure & Cyoa فاقد بخش تمرینی است، زیرا ساختار بازی به‌نحوی نیست که بخواهید نکته‌ی خاصی را متوجه شوید یا روند بازی به شکلی باشد که سردرگم شوید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به صفحه نمایش خود خیره شوید، نوشته‌ها را بخوانید و بهترین تصمیم را از میان گزینه‌های مورد نظر بگیرید. شاید با خود بگویید که این دسته از بازی‌ها، خسته کننده هستند و هیچ جذابیتی ندارند. در جواب باید بگویم که همانند بازی‌های اپیزودیک و سینمایی که روایت داستان و تصمیم‌ها در روند بازی بیشتری تاثیر را دارد، در بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa هم شاهد اهمیت بالای تصمیم‌های بازیکن هستیم. درواقع این تصمیم‌ها باعث می‌شوند تا روند داستان پیش برود با کاراکترهای جدیدی آشنا شوید.

بازی از سیستم اعلان خودکار برخوردار است و زمانی‌که سم مجددا فعال شود، یک پیام در بخش اعلان‌های گوشی موبایل یا تبلت شما ظاهر می‌شود و می‌توانید ادامه‌ی بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa را تجربه کنید

ازاین‌رو قبل از گرفتن هر تصمیم، به‌خوبی شرایط را بررسی کنید، زیرا تمامی تصمیم‌های شما در پیشرفت داستان و زنده‌ماندن یا نماندن کاراکترها تاثیر گذار است. اگر بهترین تصمیم‌ها را نگیرید، سم و دوستان‌‌اش در جریان بازی زنده نخواهند ماند و در به پایان رساندن بازی و دیدن پایان خوب آن ناکام خواهید ماند. در این میان موردی وجود دارد که تاحدی در تجربه‌ی شما خلل ایجاد می‌کند و ازطرفی، حس‌وحال واقع‌گرایانه‌ای را به بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa بخشیده است. در بخش‌هایی از داستان می‌توانید به‌ سم بگویید که کارهای مختلفی را انجام دهد یا به گشت‌وگذار در محیط بپردازد. در این شرایط و دنیای واقعی، کاراکترها قادر به پیام دادن نیستند و در حالت دور از دسترس (Away) قرار می‌گیرند. حال این روند در بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa  مورد استفاده قرار گرفته است و شاهد دور از دسترس شدن سم هستیم. پس از این اتفاق مدت بین ۵ الی ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا مجددا سم در دسترس قرار بگیرد. در این مدت می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی بازی را مشاهده کنید یا اینکه بازی را ببندید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

بازی از سیستم اعلان خودکار برخوردار است و زمانی‌که سم مجددا فعال شود، یک پیام در بخش اعلان‌های گوشی موبایل یا تبلت شما ظاهر می‌شود و می‌توانید ادامه‌ی بازی موبایل DEAD CITY Text Adventure & Cyoa را تجربه کنید. زمانی‌که در حال تجربه‌ی بازی هستید، یک موسیقی دلهره‌آور هم پخش می‌شود تا حس ترس و اضطراب به بازیکن القا شود. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی و آخرالزمانی هستید که ساختار متفاوتی داشته باشند، DEAD CITY Text Adventure & Cyoa می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید

دانلود بازی DEAD CITY Text Adventure & Cyoa


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده