// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Godzilla Defense Force؛ نابودی گودزیلا

Godzilla Defense Force یک بازی استراتژی است که در جریان آن باید سربازها و پایگاه خود را قوی کنید تا بیگانگان و هیولاها نتوانند شما را از بین ببرند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی الهام گرفته از جهان گودزیلا و هیولاهای مختلف رفته‌ایم. گودزیلا را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌‌های سینمایی دانست که حال تیم سازنده بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force از این هیولا دوست داشتنی الهام گرفته است تا اثری سرگرم کننده را خلق کند. بازی آیفون و اندروید Godzilla Defense Force آن‌چنان داستان درگیر کننده‌ای ندارد. بازیکنان در نفش یک فرمانده پایگاه نظامی، ظاهر می‌شوند و باید از پایگاه‌شان دفاع کنند. البته این بازی با سایر بازی‌های سبک دفاع از قلعه و استراتژی تفاوت‌هایی دارد و تیم سازنده سعی کرده است از مکانیزم‌های ساده‌ای استفاده کند تا کاربران کم سن‌وسال هم بتوانند به‌راحتی Godzilla Defense Force را تجربه کنند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
بازیکنان در بازی آیفون و اندروید Godzilla Defense Force دارای یک ساختمان اصلی برای ساخت نیرو هستند و نیروها به‌صورت خودکار ساخته و وارد مبارزه می‌شوند

با شروع بازی موبایل Godzilla Defense Force یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکن یاد داده می‌شود. در ابتدای متن گفته شد که Godzilla Defense Force با سایر بازی‌های این سبک تفاوت دارد و سوال اصلی این است که تیم سازنده از چه فرمولی برای متفاوت نشان دادن بازی خود استفاده کرده است؟ معمولا در بازی‌های شهر سازی و دفاع از قلعه با المان‌های استراتژی، بازیکنان باید با ساخت منابع مختلف، پایگاه خود را قوی‌تر کنند و به‌نبرد با دشمنان خود بپردازند، اما در بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force پایگاهی در اختیار شما قرار داده می‌شود که مدام توسط هیولاها و گودزیلاهای مختلف، مورد حمله قرار می‌گیرد. بازی دارای سه محیط در توکیو، لندن و سیدنی است که هرکدام از این محیط‌ها دارای موج‌های متعددی هستند. بازیکنان در بازی آیفون و اندروید Godzilla Defense Force دارای یک ساختمان اصلی برای ساخت نیرو هستند و نیروها به‌صورت خودکار ساخته می‌شوند و وارد مبارزه می‌شوند. تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند، این است که مدام روی صفحه نمایش ضربه بزنند تا سرباز‌هایشان با سرعت بیشتری ساخته و وارد صحنه نبرد شوند.

تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به گودزیلاهای بازی موبایل Godzilla Defense Force از گودزیلا و هیولاهای ۲۹ فیلم مختلف گودزیلا استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنند

با کشتن هیولاها می‌توانید پول جمع کنید و از این پول در ارتقای ساختمان‌های خود استفاده کنید. درابتدا تنها یک ساختمان در اختیارتان قرار داده شده است، اما اگر پول خود را جمع کنید می‌توانید ساختمان‌های جدیدتری را بسازید تا نیروهای قوی‌تری نظیر پیاده‌نظام‌های دارای آر‌پی‌جی یا ساختمان ساخت تانک در دسترس شما قرار بگیرد. البته تیم سازنده از پول خرج کردن به‌عنوان یک چالش در بازی موبایل Godzilla Defense Force استفاده کرده است. درواقع مدیریت پول و استفاده مناسب از آن، موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا با پشت سر گذاشتن هر موج، دشمنان شما قوی‌تر می‌شوند و باید ساختمان خود را ارتقا دهید. ازطرفی پس از گذشت چند موج، با یک باس فایت روبه‌رو هستیم که کشتن باس‌ها نیاز به ساختمان‌های جدیدتر دارد. دراین‌میان تیم سازنده از موارد کمکی برای بازیکنان استفاده کرده است. برای مثال با کشتن هر گودزیلا، کارت او را کسب می‌کنید و می‌توانید از قدرتش در بازی استفاده کنید. همچنین پس از کشتن هر گودزیلا، چند ثانیه به شما فرصت داده می‌شود تا با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش، او را به‌صورت کامل از بین ببرید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

هرقدر که سریع‌تر این کار را انجام بدهید، سکه‌های بیشتری را کسب خواهید کرد. تیم سازنده برای تنوع بخشیدن به گودزیلاهای بازی موبایل Godzilla Defense Force از گودزیلا و هیولاهای ۲۹ فیلم مختلف گودزیلا استفاده کرده است تا کاربران تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی و دفاع از قلعه با مکانیزم‌ گیم‌پلی بسیار ساده هستید، Godzilla Defense Force می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Godzilla Defense Force


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده