// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

تریلر جدید Wolfenstein: Youngblood با محوریت خواهران دوقلوی این بازی

به‌تازگی کمپانی بتسدا تریلری جدید از بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر کرده که مبارزات خواهران دوقلوی این بازی با نیروهای نازی را نشان می‌دهد.

بازی Wolfenstein: Youngblood شما را به‌صورت Co-op در نقش دو خواهر دوقلو وارد بازی می‌کند که برای اولین بار است که در این سری انجام گرفته است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، دو استودیو آرکین استودیوز و مشین گیمز، تریلری جدید از این بازی منتشر کرده‌اند که بخش‌هایی از ماموریت‌های این دو خواهر را در مقابل نیروهای نازی نشان می‌دهد.

داستان بازی در سال ۱۹۸۰ رقم می‌خورد؛ زمانی که شخصیت BJ Blazkowicz، قاتل معروف نازی، تقریبا ناپدید شده و کسی نمی‌تواند او را پیدا کند. آخرین باری که وی دیده شده، در شهر پاریس که توسط نازی‌ها تصرف شده، بوده است. تنها کسانی که می‌توانند وی را نجات دهند، دختران دوقلوی او، جس و سوف هستند. در این بازی شما می‌توانید انتخاب کنید که در نقش کدام‌یک از آن‌ها وارد بازی شوید و همچنین می‌توانید کنترل دختر دیگر را به یکی از دوستان خود بدهید یا به‌واسطه‌ی هوش مصنوعی کامپیوتر، او را همراه خود کنید. تریلر جدید بازی Wolfenstein: Youngblood را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی و در نقش هریک از این دخترها که بخواهید قرار بگیرید، باید تمام نیرو و مهمات خود را بر سر نیروهای نازی خالی کنید. کسانی که قصد خرید بازی را دارند و نسخه‌ی Deluxe Edition آن را سفارش دهند، به یک بسته‌ که توسط استودیو Arkane Studios به‌نام Buddy Pass نام‌گذاری شده دسترسی پیدا خواهند کرد. این بسته به شما این امکان را می‌دهد تا بازی را با یکی از دوستان خود، به‌صورت کاملا رایگان سهیم شوید و به دوست خود این امکان را بدهید تا همزمان با شما وارد بازی شود. البته برای راحت‌تر شدن کار می‌توانید بازی را به هر تعداد از دوستان خود که خواستید بدهید، اما در آن واحد تنها با یک نفر از آن‌ها می‌توانید وارد بازی شوید. این بسته یک مشوق بسیار خوب برای جذب هرچه بیشتر مخاطب به این بازی است.

بازی Wolfenstein: Youngblood قرار است ۲۶ ماه جولای (۴ مرداد ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود که البته بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا ببینند کمپانی Bethesda در جریان رویداد E3 2019 چه اطلاعات تکمیلی از این بازی منتشر خواهد کرد. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Wolfenstein: Youngblood طولانی‌تر از نسخه‌های پیشین خواهد بود.

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده