// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵

تاریخ انتشار بازی Reventure مشخص شد

بازی جاه‌طلبانه Reventure که دارای ۱۰۰ پایان مختلف است، در تاریخ ۱۴ خرداد ماه از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود و به‌صورت رسمی در دسترس قرار می‌گیرد.

Reventure یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۸ به‌صورت دسترسی زودهنگام، از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نهایی این بازی مشخص شده است. کاربران در تاریخ ۱۴ خرداد ماه (چهار ژوئن) می‌توانند ریونچر را تجربه کنند.

یکی از مواردی که این بازی ماجراجویی را خاص و جاه‌طلبانه جلوه می‌دهد، ۱۰۰ پایان مختلفی است که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با هر بار تمام کردن بازی، بازی ریست می‌شود و جدا از این مورد، مواردی که در گذشته قادر به استفاده کردن از آن‌ها بوده‌اید هم از دسترس‌تان خارج می‌شوند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز بازی Reventure این است که جدا از ریست شدن مراحل، تغییراتی را هم در محیط بازی مشاهده می‌کنید.

ازاین‌رو بازیکنان در جریان تجربه‌شان با موارد جدیدتری آشنا می‌شوند که ارزش تکرار را بالا می‌برد. تیم سازنده از چالش‌های مختلفی هم در طول مراحل استفاده کرده است و هر بار که بمیرید، مجددا باید بازی را از ابتدا تجربه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Reventure را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده