// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بسته جدید بازی Mutant Year Zero: Road to Eden مشخص شد

به‌تازگی کمپانی فانکام علاوه بر به تعویق انداختن نسخه‌ی سوییچ بازی Mutant Year Zero: Road to Eden، تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی See of Evil این بازی را نیز اعلام کرد.

طی کنفرانس GDC کمپانی فانکام اعلام کرده بود که بسته‌ الحاقی Seed of Evil بازی Mutant Year Zero: Road to Eden قرار است در تاریخ ۲۵ ماه ژوئن (۴ تیر ماه) برای این بازی استراتژی منتشر شود. علاوه بر این DLC، در این تاریخ قرار است نسخه‌ی سوییچ این اثر و همچنین نسخه‌ی فیزیکی برای برای تمامی پلتفرم‌ها نیز عرضه شود. کمپانی Funcom در مورد این بسته‌ی الحاقی جزییاتی را نیز منتشر کرده است که در طول مطلب مطالعه می‌کنید. اگرچه شنیدن خبر انتشار این بسته برای طرفداران خوشحال‌کننده است، اما تاریخ انتشار تمامی این مواردی که ذکر شد، قرار است با تاخیر روبرو شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، قرار است بسته‌ی الحاقی Seed of Evil باز Mutant Year Zero: Road to Eden، نسخه‌ی فیزیکی این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها و همچنین پورت شدن بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، همگی در تاریخ ۳۰ ماه ژوئن (۹ تیر ماه) عرضه شوند. اگرچه دلیل این تاخیر ۵ روزه بیان نشده، اما به‌طور قطع استودیو The Bearded Ladies Consulting و کمپانی Funcom قصد دارند در این مدت کوتاه بیشتر روی نسخه‌ی فیزیکی بازی، پورت سوییچ و DLC جدید کار کرده و آن‌ها را اصطلاحا پولیش دهند. البته تا این حد مشخص شده که دلیل این تاخیر، مربوط به بسته‌ی الحاقی بازی نمی‌شود.

Mutant Year Zero: Road to Eden

در بسته‌ی الحاقی جدید بازی، شما باید در دنیای بزرگ این اثر استراتژی به‌دنبال ریشه‌های مرموزی که در تمامی دنیای بازی حضور دارند و توانایی کنترل ذهن شما و دشمنان را دارند، بروید و سر از کار آن‌ها در بیاورید. این DLC مواردی مانند مناطق جدید، انواع جدیدی از دشمنان، یک شخصیت قابل بازی جدید و موارد دیگری را نیز به بازی اضافه می‌کند. این شخصیت و البته دوست، که Big Khan the Moose نام دارد می‌تواند با استفاده از قابلیت‌های موسوم به Ground Pound و Flame Puke که بسیار قدرتمند نیز هستند، دسته‌دسته از دشمنان را یک‌جا از بین ببرد. یکی دیگر از ویژگی‌های وی قدرت بالای او در ضربات Critical است.

بازی Mutant Year Zero: Road to Eden در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به‌صورت دیجیتالی منتشر شده و قرار است در تاریخ ذکر شده برای نینتندو سوییچ نیز در کنار انتشار نسخه‌ی فیزیکی برای تمامی پلتفرم‌ها، عرضه شود. نسخه‌ی فیزیکی بازی در حال حاضر در فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده