// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل FRAG Pro Shooter؛ قهرمان‌های تیرانداز

FRAG Pro Shooter یک بازی کاملا آنلاین رقابتی است که ازطریق ظاهر Team Deathmatch خود سعی دارد مخاطبان را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا آنلاین رفته‌ایم؛ اثری که قصد دارد به‌واسطه مکانیزم‌های ساده خود، یک بازی رقابتی سرگرم کننده را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون FRAG Pro Shooter یک بازی آنلاین رقابتی است که تنها یک حالت Team Deathmatch را در خود جای داده است. البته در این میان تیم سازنده از موارد جدیدی هم برای بازی آیفون و اندروید FRAG Pro Shooter استفاده کرده‌اند تا تجربه‌ی کاربران جدید باشد. ازنظر داستانی، مورد خاصی برای کاربران در بازی موبایل FRAG Pro Shooter در نظر گرفته نشده است. شما در نقش قهرمان‌های تیراندازی قرار می‌گیرید که باید قهرمان‌های تیم حریف را از بین ببرد.

Frag Pro Shooter

مشکل اصلی بازی موبایل FRAG Pro Shooter پرداخت‌های درون برنامه‌ای است

با شروع بازی FRAG Pro Shooter یک بخش تمرینی برای مخاطب در نظر گرفته شده است؛ جایی‌که مکانیزم‌های مبارزه‌ای و نحوه‌ی بازی کردن به مخاطب یاد داده می‌شود. از نظر ساختار، بازی موبایل FRAG Pro Shooter دارای حالت Team Deathmatch است، اما دو هدف دیگر هم برای هر تیم در نظر گرفته شده است که باید آن‌ها را از بین ببرند. درواقع از بین بردن این اهداف، به‌شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر برنده شوید. هر تیم یک نوار مخصوص در بالای صفحه نمایش دارد. با کشتن اعضای تیم مقابل، می‌توانید نوارشان خالی کنید و نوار هر تیم که سریع‌تر به صفر برسد، بازنده خواهد بود. هدف‌های ذکر شده هم به نحوی طراحی شده‌اند که نابودی‌شان، باعث خالی‌تر شدن نوار تیم مقابل می‌شود. ازاین‌رو باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید و ازطرفی، مراقب اهداف داخل پایگاه خودتان هم باشید. یکی از موارد بسیار مهم در بازی‌های موبایل تیراندازی، این است که مکانیزم تیراندازی و استفاده از مهارت‌ها، به‌نحوی طراحی شده‌ باشند که بازیکن در کنار هدایت کاراکتر، بتواند به‌سادگی از آن‌ها استفاده کند. در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی برای هدایت کاراکتر در نظر گرفته شده است. در سمت راست هم یک آنالوگ برای تغییر دوربین را مشاهده می‌کنید. سیستم شلیک و تیراندازی بازی به‌نحوی طراحی شده است که با قرار گرفتن نشانه‌گر شلیک روی سایر بازیکنان یا هدف‌های ذکر شده، قهرمان شما به‌صورت خودکار شروع به شلیک کردن می‌کند. 

در جهان FRAG Pro Shooter نزدیک به ۴۰ قهرمان با قابلیت‌های منحصربه‌فرد برای بازیکنان در نظر گرفته شده است

جدا از این موارد، یک کلید دیگر هم در نظر گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند از مهارت قهرمان‌شان استفاده کنند. در جهان FRAG Pro Shooter نزدیک به ۴۰ قهرمان مختلف وجود دارد که هرکدام مهارت مخصوص‌به خودشان را دارند. البته در ابتدای بازی تنها تعدادی از این قهرمان‌ها در دسترس هستند و باید با تجربه‌ی بازی کارت‌های آن‌ها را دریافت کنید تا آزاد شوند. مشکل اصلی بازی موبایل FRAG Pro Shooter پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. از آن‌جایی که با یک بازی آنلاین و رقابتی طرف هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌تواند قدرت یک سری از بازیکنان را افزایش دهد، زیرا با دریافت کارت‌های قهرمان‌هایی که آزاد هستند، می‌توانید قدرت آسیب‌رسانی و نوار سلامت‌شان را افزایش دهید. حال کارت‌های این دسته از قهرمان‌ها در بازی و ازطریق پول داخل بازی قابل خریداری هستند. همچنین می‌توانید سکه‌های ذکر شده را با پول واقعی هم خریداری کنید و به‌سادگی کارت‌های مد نظرتان را بخرید. همچنین یک بخش کلاب هم در بازی وجود دارد که می‌توانید تیم خود را تشکیل دهید و با دوستان‌تان وارد بازی شوید.

Frag Pro Shooter

اگر علاقه‌مند به‌تجربه‌ی بازی‌های رقابتی با طراحی‌های نقاشی محور هستید، بازی موبایل FRAG Pro Shooter می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و برای مدتی سرگم‌تان کند. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید

دانلود بازی FRAG Pro Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده