// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جزئیات بسته‌ های الحاقی بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد

کاربران Bloodstained: Ritual of the Night با خرید بسته الحاقی Iga's Back Pack می‌توانند با کوجی ایگاراشی به‌عنوان یک باس مبارزه کنند.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night در اواخر خرداد ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و حال استودیو 505Games، سازنده Bloodstained: Ritual of the Night، جزئياتی از محتویات روز عرضه و پس از عرضه این بازی را در دسترس کاربران قرار داده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو 505Games در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که در روز عرضه آپدیت حالت‌های اسپیدران و باس راش بازی Bloodstained: Ritual of the Night در کنار لباس Pure Miriam در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین این سه مورد ذکر شده کاملا رایگان خواهند بود. در ادامه مشخص شده است که در آینده هم حالت‌های Boss Revenge، روگ‌لایک، کلاسیک و Chaos هم به بازی به‌صورت رایگان اضافه می‌شوند. البته این تمامی محتویات رایگان پس از عرضه بازی Bloodstained: Ritual of the Night نیست و تیم سازنده دو کاراکتر جدید، حالت مشارکتی (کوآپ) آنلاین و لوکال و یک حالت Versus هم در نظر گرفته است.

در کنار محتویات رایگان 505Games یک محتوای پولی هم در نظر گرفته است. کاربران با خرید Iga's Back Pack کوجی ایگاراشی، کارگردان Bloodstained: Ritual of the Night، را در بازی به‌عنوان یک باس مشاهده خواهند کرد و با شکست دادنش، سلاح قدرتمند Swordwhip را دریافت خواهند کرد. این پک با قیمت ۹.۹۹ دلار در روز ۲۸ خرداد ماه (۱۸ ژوئن) در دسترس قرار خواهد گرفت. البته عرضه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ یک هفته دیرتر نسبت به نسخه‌های کنسولی است. ازاین‌رو این بسته الحاقی را در روز عرضه دریافت می‌کنند.

در این میان بعضی از حامیان مالی بازی در کیک‌استارتر هم نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند، زیرا موارد ذکر شده در بسته الحاقی پولی بازی، قرار بود به‌عنوان یک پاداش اختصاصی در دسترس اشخاصی قرار بگیرد که از Bloodstained: Ritual of the Night در کیک استارتر حمایت کرده بودند. کوجی ایگاراشی در کیک‌استارتر بازی اعلام کرده است که قرار دادن این بسته الحاقی پولی برای این نبوده است که پول بیشتری کسب کنند، بلکه از ابتدا جزو برنامه‌های تیم سازنده قرار داشته است و قصد داشتند تمامی کاربران تجربه‌ی کاملی را کسب کنند؛ مهم نیست که پنج ماه پیش در مورد این بازی اطلاعات کسب کرده‌اند یا از پنج سال پیش همراه ما بوده‌اند. به‌همین دلیل یک قیمت برای این بسته الحاقی در نظر گرفتیم که احترامی هم به حمایت کننده‌های مالی برای کمک‌های‌شان در گذشته و کسب این آیتم‌ها، گذاشته باشیم.

همچنین در گذشته تیم سازنده برای قرار دادن آیتم‌های اختصاصی حمایت‌کننده‌های مالی در دسترس سایر کاربران هم یک نظرسنجی را برگزار کرده بود که در جریان آن ۳۰ هزار نفر اعلام کرده بودند که نظر منفی دراین‌باره ندارند، اما آن دسته از افرادی که بیش از ۶۰ دلار از بازی حمایت کرده بودند، گفته بودند که این کار فریب دادن حمایت کننده‌ها است. حال باید صبر کرد و ببینیم آیا Bloodstained: Ritual of the Night می‌تواند آنطور که باید و شاید مخاطبان این بازی و مجموعه Castlevania را راضی نگه دارد؟ بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تاریخ ۲۸ خرداد ماه برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استشین 4 عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ هم در تاریخ چهار تیر ماه (۲۵ ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده