نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

چهار ویدیو از فیلم Dark Phoenix منتشر شد

به‌تازگی شرکت فاکس قرن بیستم چهار ویدیو رسمی از فیلم Dark Phoenix را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوهای رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) منتشر شده است. شرکت فاکس قرن بیستم اخیرا چهار ویدیو از فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) را منتشر کرده که تمرکز این ویدیوها بیشتر روی تکامل جین گری و تبدیل شدن او به دارک فینیکس است. در اولین ویدیو شاهد تلاش مگنیتو و گروهش برای مقابله با جین گری هستیم که پروفسور ایکس نیز با پیروان باقی مانده خود در تلاش برای منصرف کردن او است. درواقع مگنیتو فکر می‌کند که جین گری تهدید بزرگی برای آن‌ها است و باید خیلی سریع هم حذف شود که این صحنه‌ نشان می‌دهد که بیست (Beast) که از یاران وفادار پروفسور ایکس بوده، اکنون به سمت مگنیتو رفته تا ظاهرا از جین گری انتقامش را بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در دومین ویدیو شاهد اولین ملاقات جین گری با شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Dark Phoenix هستیم که هنوز نام آن رسما اعلام نشده و جسیکا چستین نقش آن را بازی کرده است. این ملاقات احتمالا پیش از رویارویی مگنیتو با جین گری است و در این صحنه ظاهرا او قانع می‌شود که اعضای ایکس من (X-Men) برای او یک تهدید هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در سومین ویدیو مأموریت اعضای گروه X-Men در مأموریت فضایی مرگبار خود نشان داده می‌شوند که تمرکز این صحنه روی کوئیک سیلور و نایت کراولر است که کوئیک سیلور با سرعت خود به‌دنبال نجات خدمه فضاپیما است که نیروی دارک فینیکس نیز در فضا قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

و سرانجام در چهارمین ویدیو رسمی فیلم Dark Phoenix شاهد حضور ارتش در مکان زندگی مگنیتو هستیم که او به جین گری پناه داده، اما در ادامه او از قدرتش برای شکست نیروهای ارتش و نابود کردن هلیکوپتر آن‌ها استفاده می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز مک‌ آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، جسیکا چستین، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز، کتا ابرهارت، دنیل کادمور، اندرو استلین، لامار جانسون و اسکات شپرد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده