نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

پوستر فصل چهارم سریال Mr. Robot منتشر شد

فصل چهارم سریال Mr. Robot (آقای ربات)، آخرین فصل این سریال محبوب شبکه USA خواهد بود و حال اولین پوستر از آخرین فصل منتشر شده است.

سایت خبری شبکه USA Network، پوستر فصل چهارم سریال محبوب Mr. Robot (مستر ربات) را منتشر کرد و در این پوستر، تصویری جوکر-مانند را که با خون روی برف کشیده شده است می‌بینیم. سریال Mr. Robot یکی از سریال‌های درام و از پرچمداران شبکه USA محسوب می‌شود. طبق خبری که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، سم اسماعیل، شورانر و شبکه USA با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند که سریال Mr. Robot در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. شبکه USA و سم اسماعیل به توافق رسیدند تا اتفاقات این سریال در فصل چهارم به پایان برسد و این فصل در ۱۲ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که شاهد افزایش ۲ قسمتی آن نسبت به فصل گذشته سریال هستیم.

پوستر منتشرشده از فصل چهارم سریال Mr. Robot را در پایین مشاهده می‌کنید:

Mr. Robot

این پاراگراف بخش‌هایی از سریال Mr. Robot تا پایان فصل سوم را لو می‌دهد

 .

.

سریال Mr. Robot روایت‌گر زندگی الیوت الدرسون، مهندس امنیت رایانه‌ای و مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی است که توسط فردی با نام مستعار Mr. Robot برای عضویت در گروهی به نام fsociety که متشکل از چندین هکتیویست است، برگزیده می‌شود. به دنبال حوادث هک شرکت چند ملیتی ایول کورپ در پایان فصل اول، در فصل دوم به بررسی پیامدهای این حمله و همچنین کنترل توهم الیوت پرداخته می‌شود. فصل سوم سریال Mr. Robot روی مبارزه الیوت با رز سفید تمرکز دارد که هرکدام تلاش می‌کند تا دیگری را کنترل کند. با وجود اینکه الیوت و مستر ربات تصور می‌کردند که گروه دارک آرمی در حال کمک به آن‌ها برای نابودی ایول کورپ است، اما در ادامه متوجه شدند که آن‌ها در اصل در حال کار کردن برای دارک آرمی و رز سفید بوده‌اند.

 

پایان خطر اسپول

رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ، مایکل کریستوفر و استفانی کورنلیوسن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کریستین اسلیتر، بازیگر نقش آقای ربات در این سریال، در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب 2018 شد.

فصل چهارم سریال Mr. Robot، در سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه USA خواهد رفت، اما زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده