// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

بازی DC Universe Online برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

به‌تازگی استودیو Daybreak Game اعلام کرده است که بازی DC Universe Online به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

DC Universe Online یک بازی ابرقهرمانی بر پایه قهرمان‌ها و کاراکترهای منفی جهان دی‌سی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. این بازی در آن زمان توانست تعدادی از کاربران بازی‌های MMO و نقش‌آفرینی را به‌خود جذب کند. در ادامه این بازی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. حال به‌نظر می‌رسد نوبت به کاربران نینتندو سوییچ رسیده است تا این بازی MMO را تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Daybreak Game، سازنده بازی DC Universe Online، اعلام کرده است که این بازی در تابستان برای اولین بار روی پلتفرم نینتندو عرضه می‌شود و یک بازی کاملا رایگان است. همچنین در ادامه مشخص شده است که کاربران نینتندو سوییچ برای تجربه‌ی این بازی نیازی به اشتراک سرویس آنلاین نینتندو ندارند. لیه باورز، تهیه کننده ارشد استودیو Daybreak Game، در این باره می‌گوید:

عرضه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ موردی است که از صمیم قلب آن را دوست دارم. کنسول نینتندو، اولین کنسولی بود که توانستم با آن ارتباط برقرار کنم. زمانی‌که نینتندو سوییچ عرضه شد، من را به‌واسطه قابلیت‌ها و قدرتی که داشت، شگفت‌زده کرد.

برای آن دسته از مخاطبان نینتندو سوییچ که هنوز DC Universe Online را تجربه نکرده‌اند، عرضه‌ی بازی در فصل تابستان می‌تواند فرصت خوبی باشد تا این بازی MMO و رایگان را بدون داشتن اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده