نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

پوسترهای جدید فیلم Spider-Man: Far From Home با محوریت شخصیت‌های فیلم

سونی و مارول پوسترهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده‌اند که تمرکز بخشی از آن روی شخصیت‌های این فیلم است.

ماه گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند و مدت کوتاهی بعد اولین و دومین ویدیو رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان امسال نیز منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. به‌تازگی سونی ۶ پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده که تمرکز ۴ پوستر روی چهار شخصیت پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، کوینتین بک ملقب به میستریو با بازی جیک جیلنهال، نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و میشل جونز با بازی زندیا، است. همچنین دو پوستر رسمی دیگر از فیلم Spider-Man: Far From Home نیز منتشر شده است که در این دو پوستر که در واقع دو نسخه متفاوت از یک پوستر با پس‌زمینه متفاوت است، شاهد حضور اسپایدرمن، میستریو و نیک فیوری هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Spider-Man: Far From Home

پوستر فیلم Spider-Man: Far From Home

همچنین طبق نظرسنجی جدید وب‌سایت فندنگو، فیلم Spider-Man: Far From Home مورد انتظارترین فیلم تابستان سال ۲۰۱۹ از نگاه افراد رای دهنده بوده است که فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) قطعا تاثیر زیادی روی این موضوع داشته است. همچنین مجله امپایر که شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده و مدتی پیش تصویر روی جلد خود را منتشر کرده بود، تصویر روی جلد دیگری از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده که در این تصویر نیز شاهد حضور مرد عنکبوتی و میستریو هستیم. علاوه بر این، تصویر جدیدی از دنباله فیلم Spider-Man منتشر شده که در این تصویر تنها پیتر پارکر دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را نیز مشاهده کنید:

فیلم Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده