نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

اکران انیمیشن DC Super Pets تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد

شرکت برادران وارنر تصمیم به اقتباسی سینمایی از انیمیشن DC Super Pets (دی‌سی سوپر پتز) دارد و این انیمیشن قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود که حال با تأخیر، در سال ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت.

تابستان سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تصمیم به ساخت اقتباسی سینمایی از انیمیشن DC Super Pets (دی سی سوپر پتز) دارد. جرد استرن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت و این انیمیشن قرار است داستان و ماجراجویی گروهی از شخصیت‌های مجموعه DC را که به شکل حیوانات هستند، دنبال کند. استرن پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) را در کارنامه خود داشته و با مجموعه DC آشنایی دارد. پیش‌تر شرکت برادران وارنر انیمیشن DC Super Pets را برای اکران در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی کرده بود، اما حال با تأخیر، این انیمیشن در سال ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت.

طبق گزارش سایت دِدلاین، تاریخ اکران جدید انیمیشن DC Super Pets، یک سال عقب افتاده است و این اثر در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۲ (۱ خرداد ماه ۱۴۰۱)، روی پردهٔ سینما خواهد رفت. کارگردانی این انیمیشن همچنان بر عهدهٔ جرد استرن است و سم لوین نیز وی را در این پروژه همراهی خواهد کرد. پتی هیکز، تهیه‌کنندگی انیمیشن DC Super Pets را بر عهده خواهد داشت. تاکنون تصویری از مراحل تولید و ساخت این اثر منتشر نشده است و اطلاعاتی از داستان آن نیز در دسترس نیست؛ تنها می‌دانیم تمرکز این انیمیشن روی گروهی از قهرمانان و شخصیت‌‌های منفی دنیای DC به شکل حیوانات خواهد بود که به نظر می‌رسد هدف آن کودکان و افراد با سن پایین باشد. کریپتو، سگ مورد علاقه سوپرمن، خفاش شکاری، ابر گربه راه راه، اسب مورد علاقهٔ سوپرگِرل و دو میمون با قدرت‌های زیاد با نام‌های گلیک و بیپو، برخی از شخصیت‌هایی هستند که در این انیمیشن حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده