// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

جرج آر آر مارتین از پایان‌بندی سریال Game Of Thrones دفاع می‌کند

جرج آر. آر. مارتین در مصاحبه اخیر خود برخلاف نظر اغلب بینندگان از پایان‌بندی سریال Game Of Thrones دفاع کرده است.

جرج آر آر مارتین در مصاحبه اخیرش، در مورد پایان یافتن مجموعه بازی تاج و تخت گفت:

سخت است که باور کنی بازی تاج و تخت تمام شده؛ با تشکر از بازیگران، عوامل اجرایی، شورانرهای سریال یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس و تهیه کننده اجرایی شبکه برایان کوگمن به همراه تمامی کارکنان HBO.

خالق داستان ترانه یخ و آتش در پاسخ به این پرسش که «آیا پایان کتاب‌ها با آنچه در تلویزیون دیدیم متفاوت خواهد بود؟» این‌چنین بیان کرد:

خب هم آره و هم نه... آره، نه... آره، نه... آره، نه...

مارتین در این مورد ادامه داد که او در یک مدیوم کاملا متفاوت (ادبیات) نسبت به بنیاف و وایس (تلویزیون) فعالیت می‌کند و این مسئله را هرگز نباید از یاد برد.

آن‌ها برای تولید فصل هشتم چیزی در حدود ۶ ساعت فرصت داشتند؛ در حالی که برای دو کتاب آخر من انتظار دارم پیش از نگارش نسخه نهایی، بیش از ۳۰۰۰ هزار برگه چرک نویس داشته باشم! و اگر صفحات، بخش‌ها یا صحنه‌های بیشتری نیاز باشد آن‌ها را اضافه خواهم کرد. شخصیت‌هایی را در کتاب‌ها داریم که هرگز به تلویزیون آورده نشدند یا افرادی هستند که در سریال مرده‌اند، اما در کتاب‌ها هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند؛ شخصیت‌هایی همچون لیدی استون هارت، جین پوول، ویکتوریا گریجوی و... که بینندگان سریال هرگز آن‌ها را مشاهده نکردند یا نشناختند.

مارتین همچنین اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال آینده میلادی کتاب بادهای زمستان را منتشر کند. بادهای زمستان ششمین جلد از مجموعه ترانه یخ و آتش محسوب می‌شود و تا امروز حدود هشت سال از انتشار جلد پنجم این مجموعه یعنی رقصی با اژدهایان (A Dance with Dragons) می‌گذرد که تنها چند ماه بعد از شروع پخش سریال Game Of Thrones منتشر شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده