نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴

تصاویر جدید فیلم Terminator: Dark Fate با حضور لیندا همیلتون و گابریل لونا

کمپانی پارامونت پیکچرز تصاویر جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate را منتشر کرده که نمای بهتری از ترمیناتور جدید سینما را ارائه می‌دهد.

روز گذشته بود که سرانجام کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) را منتشر کرد که با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. این فیلم دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) است و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم را نادیده خواهد گرفت. در طول اولین تریلر این فیلم شاهد بازگشت T-800 با بازی آرنولد شوارزنگر و سارا کانر با بازی لیندا همیلتون، بودیم و همچنین شخصیت‌های جدید این قسمت مثل گریس با بازی مکنزی دیویس، نیز معرفی شدند که او یک شخصیت نیمه انسان-نیمه ترمیناتور بود. در طول اولین تریلر فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) از ترمیناتور جدید با بازی گابریل لونا نیز رونمایی شد که Rev 9 نام دارد و می‌تواند به دو نفر تبدیل شود و به شکار اهداف خود بپردازد که در تصاویر جدید این فیلم نیز شاهد یک نمای بهتر از این شخصیت یا دو شخصیت هستیم. همچنین در تصاویر جدید منتشر شده یک تصویر از پشت صحنه فیلم نیز وجود دارد که تیم میلر، کارگردان این قسمت به‌همراه لیندا همیلتون دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Terminator: Dark Fate

Terminator: Dark Fate

Terminator: Dark Fate

نام Rev 9 در واقع مخفف کلمه Revision 9 (اصلاح ۹) است که این نام در واقع از خط تولید یا از بخش آخر الزمان در کتاب مقدس گرفته شده است. در واقع Rev 9 ترکیبی از دو ترمیناتور T-800 و T-1000 است که مانند T-800 دارای بدنه اسکلتی نیز است و همچنین بخش فلز مایع T-1000 را نیز حفظ کرده است و احتمالا این ترمیناتور، نسخه تکامل یافته آن‌ها است. با این حال، اکنون نمی‌دانیم که جان کانر در فیلم حضور دارد یا خیر، اما فعلا اطلاعات زیادی در دسترس نیست. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش Rev 9، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده