// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

لیست تیم های تورنمنت Allied Esports بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

علاقه‌مندان به بازی Rainbow Six Siege می‌توانند از هفته بعد به دیدن رقابت‌های حرفه‌ای مسابقات Allied Esports Las Vegas بپردازند.

شهر لاس‌وگاس از روز جمعه، هفدهم خرداد ماه میزبان شانزده تیم مطرح بازی Rainbow Sig Siege خواهد بود. مسابقات Allied Esports Las Vegas 2019 قرار است به مدت سه روز با مجموع جوایز ۷۵ هزار دلار میزبان برترین تیم‌های فصل باشد. از مجموع شانزده تیم مرحله اصلی فقط سه تیم با شرکت در بخش مقدماتی مسابقات راهی مرحله اصلی شده‌اند و سیزده تیم دیگر به صورت مستقیم دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند. نکته قابل توجه دیگر آن است که تیم قهرمان رویداد سهمیه مستقیم حضور در مسابقات Six Major را که نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهر رالی، کارولینای شمالی برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

تیم‌های حاضر در مرحله اصلی مسابقات Allied Esports

92 Dream TeamDarkZero EsportsChaos Esports ClubDisrupt Gaming
Rise NationNinjas in PyjamasTeam LiquidPENTA
Team VitalitySusquehanna SoniqsTeam SecretRogue
Spacestation GamingLeStream EsportAerowolfTeam oNe eSports

رقابت‌های مرحله اصلی در دو مرحله پیگیری خواهد شد. مرحله اول در همان روز اول به پایان می‌رسد و به صورت سوئیسی برگزار می‌شود. تیم‌هایی که بتوانند سه برد از مجموع پنج بازی خود کسب کنند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. هشت تیم راه یافته به مرحله دوم بایستی در دو روز بعدی به صورت تک حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند و در نهایت در ۱۹ خرداد ماه قهرمان مسابقات را مشخص کنند. این سری از رقابت‌ها در نقشه‌های Bank ،Border ،Clubhouse ،Coastline ،Consulate ،Oregon و Villa پیگیری می‌شود.

تمامی مراحل مسابقات به صورت زنده روی پلتفرم‌های استریمینگ پوشش داده می‌شود و علاقه‌مندان به دیدن مسابقات می‌توانند با مراجعه به کانال Rainbow6 از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده