// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

لیست تیم های حاضر در مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2

دوازده تیم مطرح جهان در بازی Dota 2، هفته بعد با حضور در مسابقات ESL One Birmingham 2019 رقابت خواهند کرد.

فصل جدید سری مسابقات ESL One یک بار دیگر به میزبانی شهر بیرمنگام، انگلستان برگزار خواهد شد. در سال ۲۰۱۸ انگلستان توانست در اولین میزبانی خود از بازی Dota 2 سریعترین فروش بلیت را در مسابقات ESL One Birmingham تجربه کند. همین موضوع باعث شده است تا مجموعه ESL برای دومین سال پیاپی شهر بیرمنگام را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کند. مجموع جوایز رویداد ۳۰۰ هزار دلار است و با حضور دوازده تیم مطرح جهان پیگیری خواهد شد. نکته قابل توجه این است که این رویداد جزو سری مسابقات Dota Pro Circuit محسوب نمی‌شود و هیچ امتیازی را به همراه نخواهد داشت.

رقابت‌های مسابقات ESL One Birmingham 2019 از روز ۲۸ مه مصادف با هفتم خرداد شروع خواهد شد. تیم‌های حاضر در این رویداد بایستی در دو مرحله با یکدیگر رقابت کنند. مرحله اول به صورت گروهی برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه مختلف با یکدیگر به صورت رفت و برگشت روبه‌رو می‌شوند. چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. مرحله دوم مسابقات به صورت دو حذفی حذفی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم مرحله اول به بخش برنده‌ها صعود می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم نیز در بخش بازنده‌ها به کار خود ادامه خواهند داد. در نهایت فینال مسابقات در ساعت ۱۹:۳۰ دوازدهم خرداد با فرمت best-of-five برگزار می‌شود.

تیم‌ها و گروه‌بندی مسابقات ESL One Birmingham

گروه Aگروه B
OGTeam LiquidTeam SecretEvil Geniuses
Forward GamingTNC PredatorGambit EsportsKeen Gaming
Vici GamingNinjas in OGPyjamasPSG.LGDAlliance

مراحل مختلف رویداد به صورت زنده بر روی چندین پلتفرم مختلف استریم می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کانال ESL One در توییچ یا کانال ESL در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازید. لازم به ذکر است که مانند گذشته تمامی بازی‌ها توسط پلتفرم استریمینگ فیسبوک نیز استریم می‌شود و شما با مراجعه به صفحه ESLDota2 می‌توانید از دیدن بازی‌ها لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده