نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

زمان اکران فیلم «بی حسی موضعی» مشخص شد

زمان اکران فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام با بازی پارسا پیروزفر مشخص شد.

فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ پروانه نمایش فیلم «بی حسی موضعی» صادر شده است. این فیلم ایرانی در پاییز اکران خواهد شد. تهیه فیلم سینمایی برعهده حبیب رضایی و سرمایه‌گذار آن محمدصادق رنجکشان بوده است. خلاصه داستان فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به شرح زیر آمده است:

جلال، دانشجوی انصرافی، متوجه میشود خواهرش که به اختلال روانی دو قطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می‌زند تا به خانه دوستش، بهمن، برود که یک آهنگساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می‌شود و این جمع، یک شب عجیبی را در کنار هم سپری می‌کنند.

فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام بازیگرانی مانند حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی و سهیل مستجابیان را دارد. حسین مهکام پیش از این فیلم‌های «آزادی مشروط»، «کشیک قلب» و «آندرانیک» را جلوی دوربین برده است. حبیب رضایی بازیگر و تهیه کننده این فیلم سینمایی سابقه بازی در فیلم‌های «اسب حیوان نجیبی است»، «آرایش غلیظ»، «سرخپوست» و «بمب؛ یک عاشقانه» را دارد. باران کوثری نیز در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، «سد معبر» و «عرق سرد» را دارد. پارسا پیروزفر و حسن معجونی از بازیگران مشهور حوزه تئاتر هستند که به ترتیب در سریال‌های «در چشم باد» و «مسافران» بازی کرده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده