// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تیم های EHOME و Winstrike راهی مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 شدند

نیمی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 مشخص شدند.

مراحل مقدماتی دومین فصل مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor که آخرین رویداد Minor فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است طی روزهای اخیر در حال پیگیری است. این رویداد با حضور هشت تیم که از شِش منطقه اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، چین، جنوب شرق آسیا،‌ آمریکای شمال و آمریکای جنوبی راهی مرحله اصلی خواهند شد، به زودی برگزار می‌شود. در این رویداد سهمیه تیم‌های اروپایی و چینی دو عدد است و مناطق دیگر فقط یک تیم را راهی مرحله اصلی مسابقات خواهند کرد. اتفاق مهم دیگر آن است که دو تیم فینالیست این رویداد جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات MDL Disneyland Paris Major را دریافت می‌کنند.

سهمیه‌بندی مسابقات StarLadder ImbaTV

آمریکای شمالیآمریکای جنوبیآسیای شرقیچینکشورهای مستقلاروپا
۱۱۱۲۱۲

تا این لحظه بخش مقدماتی مناطق چین، کشورهای مستقل مشترک المنافع، چین و آمریکای شمالی برگزار شده است و نمایندگان این سه منطقه مشخص شدند. تیم Winstrike بعد از شکست تیم‌هایی مانند Natus Vincere و Team Empire در دو مرحله بخش مقدماتی توانست به عنوان تیم برتر کشورهای روس زبان راهی مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor شود.

در سمت دیگر شش تیم Newbee ،Team Aster ،Keen Gaming ،Team Sirius ،EHOME و Typhoon E-Sports Club در بخش مقدماتی منطقه چین حضور داشتند. تیم‌های این مرحله در دو بخش گروهی و حذفی با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم EHOME با کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل Team Sirius به عنوان تیم اول منطقه راهی مرحله اصلی مسابقات شد. تیم Sirius نیز بعد از سقوط به بخش بازنده‌ها و کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل Keen Gaming به عنوان تیم دوم منطقه جواز حضور در مسابقات Starladder ImbaTV را کسب کرد.

در بخش انتخابی آمریکای شمالی فقط چهار تیم حضور داشتند. تیم‌های Complexity Gaming و J.Storm آن‌هایی بودند که به صورت مستقیم به بخش مقدماتی مسابقات دعوت شده بودند و تیم J.Storm برای اولین بار با حضور Resolut1on در رقابت‌های حرفه‌ای رقابت کرد. دو تیم YDG و beastcoast نیز به عنوان تیم‌هایی که از بخش مقدماتی راهی این مرحله شده بودند به رقابت با دیگر تیم‌ها پرداختند که در نهایت Complexity Gaming با کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل تیم J.Storm در فینال این مرحله جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرد.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات Starladder ImbaTV

Complexity GamingWinstrike TeamTeam SiriusEHOME
نماینده آمریکای جنوبینماینده اروپانماینده اروپانماینده جنوب شرق آسیا

با این حساب تیم‌های J.Storm ،Team Aster ،Natus Vincere ،Beastcoast و Team Empire دیگر شانسی برای کسب امتیاز لازم جهت دعوت شدن به مسابقات The International امسال نخواهند داشت. آخرین شانس آن‌ها حضور در مراحل مقدماتی و انتخابی مسابقات است که بعد از اتمام مسابقات MDL Major برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که امروز تیم‌های مانند Alliance و Mineski بایستی با تیم‌های منطقه خود روبه‌رو شوند و برای کسب سهمیه رقابت کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده