// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید A Plague Tale: Innocence با محوریت نمرات بازی

فوکس هوم اینتراکتیو به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر کرده است که در جریان آن شاهد بازخوردهای خوب بازی از سوی منتقدان هستیم.

۱۰ روز پیش بازی A Plague Tale: Innocence در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و توانست با کسب میانگین نمره ۸۱، بازخوردهای خوبی را از سمت منتقدان و کاربران دریافت کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیو آسوبو (Asobo Studio)، به‌ترتیب ناشر و سازنده A Plague Tale: Innocence، به‌مناسب بازخوردهای خوب بازی تریلر جدیدی را منتشر کرده‌اند.

A Plague Tale: Inoccence

درواقع تریلر جدید بازی A Plague Tale: Innocence با محوریت نمرات بازی و بازخوردهای خوب منتقدان منتشر شده است. این بازی در روزهای ابتدایی عرضه‌اش توانست صدها بیننده را در توییچ به‌خود اختصاص دهد و از سوی یوتیوبرهای معروف بازی‌های ویدویی هم برای تجربه پیشنهاد شده است. همچنین بعضی از بیننده‌ها هم به این بازی لقب فوق‌العاده و برجسته داده‌اند. ظاهرا ساخته جدید استودیو آسوبو توانسته است تاثیر قابل‌توجهی روی مخاطبان بازی‌های ویدیویی داشته باشد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از داستان بازی A Plague Tale: Innocence ندارند، باید بگویم که این بازی روایت‌گر داستان دختری به نام آمیسیا است که قصد دارد برادر کوچک خود را از طاعون نجات دهد. در طول بازی شاهد صحنه‌های تاریک و دردناکی هستیم که احساسات مخاطب را تحریک می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده