// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Angry Birds POP 2: Bubble Shooter؛ پرنده‌های خشمگین در جهانی متفاوت

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter یک بازی کاملا آفلاین و سرگرم کننده در سبک The Matching و معمایی است که بازیکنان را در جریان مراحل مختلف سرگرم می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید در سبک The Matching رفته‌ایم. برای آشنایی با سبک The Matching، بهتر است به بازی‌هایی نظیر Candy Crush اشاره کنم که بازیکنان باید حباب‌ها یا خانه‌های رنگارنگ را با آیتمی به همان رنگ از بین ببرند. درواقع باید رنگ‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهید تا از بین بروند یا اینکه با یک آیتم خارجی این کار را انجام بدهید. بازی اندروید و آیفون  Angry Birds POP 2: Bubble Shooter هم از این سبک استفاده کرده است که تا تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران قرار بدهد. نسخه اول بازی آیفون و اندروید Angry Birds POP 2: Bubble Shooter توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند و حال نسخه دوم سعی دارد با ارائه مراحل متفاوت و نوآوری‌های مخصوص‌به‌خودش، این روند را مجددا تکرار کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
با استفاده از حباب‌هایی که در دسترس شما قرار داده می‌شود، باید حباب‌های هم‌رنگ را از بین ببرید

تنها هدف شما در بازی موبایل Angry Birds POP 2: Bubble Shooter این است که بچه خوک‌ها و پچه پرنده‌های گرفتار شده در میان حباب‌ها را از بین ببرید. با شروع بازی Angry Birds POP 2: Bubble Shooter  یک بخش آموزشی بسیار کوتاه برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. همچنین رفته رفته و در جریان مراحل بالاتر، سایر نکات بازی به‌صورت نوشته برای بازیکنان نمایش داده می‌شود. حال سوال اصلی این است که نحوه بازی کردن Angry Birds POP 2: Bubble Shooter به چه صورت است؟ با شروع هر مرحله بازیکنان تعداد متعددی حباب به رنگ‌های زرد، قرمز، سبز و آبی را در بالای صفحه نمایش مشاهده می‌کنند و در پایین صفحه نمایش هم دو حباب برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با استفاده از حباب‌هایی که در دسترس شما قرار داده می‌شود، باید حباب‌های هم‌رنگ را از بین ببرید. به‌عبارتی نکته‌ی اصلی و موردی که بخش پازل بازی را تشکیل داده است، این است که بتوانید حباب‌های هم‌رنگ را از بین ببرید. در مراحل ابتدایی، این کار به‌سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود، اما رفته رفته شاهد مراحلی استیم که انجام این کار را دشوار می‌کند.

بازیکنان با استفاده از قدرت پرنده‌ای که در دسترس‌شان قرار داده شده است، می‌توانند استراتژی‌های مختلفی را پیاده کنند

دشوار از این جهت که تعداد حباب‌هایی که برای شما در نظر گرفته شده، محدود است و در خرج کردن آن‌ها باید دقت کنید. البته دراین‌میان تیم سازنده از موارد کمکی هم استفاده کرده است. بازیکنان به‌واسطه پرنده‌های خشمگین و خوک‌های مجموعه Angry Birds می‌توانند مهارت‌های مختلفی را کسب کنند. برای مثال پرنده قرمز رنگ، می‌تواند قسمتی از محیط را از بین ببرد. حال در قسمت‌هایی که یک حباب آبی دارید، اما حباب‌های روبه‌روی شما زرد رنگ هستند، می‌توانید از قدرت خود برای نابودی حباب‌های زرد استفاده کنید. البته باید نوار مخصوص این قسمت هم پر باشد. هر قابلیت باتوجه‌به پرنده‌ای که انتخاب شده است، متفاوت عمل می‌کند و نحوه‌ی پر کردن نوارشان هم به نابودی حباب‌های هم‌رنگ مربوط می‌شود. برای مثال اگر پرنده زرد رنگ را انتخاب می‌کنید، حباب‌های زرد رنگ باعث پر شدن نوار قدرت این پرنده می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی اندروید و آیفون Angry Birds POP 2: Bubble Shooter که باعث خلق استراتژی‌های نبرد مختلف می‌شود، تغییر اولیت حباب‌های‌تان است. این کار با چرخاندن نوار سفید رنگ و دایره‌ای شکل پایین صفحه نمایش انجام می‌شود.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

یکی از مشکلات بازی آیفون و اندروید Angry Birds POP 2: Bubble Shooter، وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. با اینکه گفته شد پرنده‌ها و خوک‌ها به‌عنوان قدرت‌های بازی به شما معرفی می‌شوند، اما باید کارت‌های متعددی از آن‌ها را کسب کنید تا آزاد شوند. این کارت‌ها در طول بازی کردن به‌ندرت در دسترس بازیکن قرار داده می‌شود، اما در فروشگاه بازی به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. بااین‌حال بازی موبایل Angry Birds POP 2: Bubble Shooter جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌توانید آن را به‌صورت کاملا آفلاین تجربه کنید و لذت ببرید (فقط برای کسب جوایز داخل بازی باید آنلاین باشید).

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Angry Birds POP 2: Bubble Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده