نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

آرکینا هیرو Earthshaker در دسترس دارندگان بتل پس بازی Dota 2 قرار گرفت

آرکینا هیروی Earthshaker با فاصله کوتاهی از انتشار بتل پس مسابقات The International 9 در دسترس کاربران بازی Dota 2 قرار گرفت.

کمپانی Valve در اواسط اردیبهشت ماه با انتشار بتل پَس مسابقات The International 9 آیتم‌های کاملا جدیدی را برای بازی Dota 2 معرفی کرد که برخی از آیتم‌ها از همان ابتدا در دسترس بودند و انتشار تعدادی از آن‌ها به بعد موکول شد. آرکینا هیرو Earthshaker که با نام Planetfall شناخته می‌شود، یکی از آیتم‌هایی بود که در زمان عرضه‌یِ بتل پس، در دسترس کاربران قرار نگرفت و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو با انتشار یک به‌روزرسانی تازه آن را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

این آرکینای زیبا با دستیابی به سطح ۳۶۵ بتل پَس مسابقات TI9 به کاربران اعطا می‌شود و تنها تا زمان منقضی شدن بتل پَس می‌توان آن را به دست آورد. این آرکینا که منحصرا در دسترس دارندگان بتل پس قرار می‌گیرد، دارای دو برچسب Not Tradeable و Not Marketable است که نشان از عدم توانایی کاربران در خرید و فروش آن دارد. آرکینای Planetfall دو نوع یا به اصطلاح استایل متفاوت دارد که استایل دوم آن پس از به دست آوردن پانصد Kill یا Assist با مهارت Echo Slam این هیرو آزاد می‌شود.

planetfall earthshaker arcana

این آرکینا دارای مدل تازه هیرو اِرث‌شیکر، جلوه‌های ویژه مهارت Echo Slam، مهارت Enchant Totem، آیتم Blink Dagger و قابلیت Stun (بی‌حرکت کردن دشمنان) و البته بیش از پانصد خط دیالوگ جدید است. آرکینای Planetfall همچنین شامل آیکون مهارت‌ها، تصویر هیرو و آیکون مینی‌مپ تازه برای هیروی Earthshaker است که تجربه بازی با این هیرو را بیش از پیش برای کاربران جذاب می‌کند. افزون بر این، در اولین صندوق ایمورتال مسابقات The International 9 شاهد یک آیتم ایمورتال زیبا از هیرو Earthshaker بودیم که به تازگی یک استایل دیگر به آن اضافه شده است تا با آرکینای تازه این هیرو هم‌رنگ شود.


منبع DOTA 2 WEBSITE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده