// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فروش بازی Dead Cells از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد

استودیو Motion Twin اعلام کرده است که فروش بازی Dead Cells از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است و بسته الحاقی بازی هم در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

بازی Dead Cells را می‌توان یکی از بازی‌های موفق سال گذشته دانست که توانست به‌عنوان یک بازی مستقل و روگ‌لایک، بازخوردهای خوبی را به‌دست بیاورد. حال به‌نظر می‌رسد از نظر جذب مخاطب هم دد سلز توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌جای بگذارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو موشن تویین (Motion Twin)، سازنده بازی Dead Cells، اعلام کرده است که فروش این بازی از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است. آمار منتشر شده از جمع نسخه‌های به‌فروش رفته Dead Cells روی تمامی پلتفرم‌های عرضه شده کسب شده است. شاید در مقایسه با آثار AAA دو میلیون نسخه رقم بزرگی نباشد، اما این میزان فروش برای یک بازی مستقل دستاورد بزرگی است؛ آن هم زمانی‌که دد سلز یک آی‌پی کاملا جدید است.

در ادامه استودیو موشن تویین اعلام کرده است که بسته الحاقی این بازی هم امروز در دسترس قرار گرفته است. البته فعلا کاربران پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ می‌توانند بسته الحاقی Rise of the Giant را به رایگان تجربه کنند. همچنین به‌زودی این بسته الحاقی در دسترس کاربران ایکس باکس وان هم قرار خواهد گرفت. در جریان Rise of the Giant محیط جدیدی برای گشت‌وگذار به‌همراه تله‌های جدید در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود و در انتهای مرحله هم باید باس مرحله مورد نظر را از میان بردارید.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Dead Cells چیست؟ آیا از تجربه‌ی این بازی لذت برده‌اید؟ بازی Dead Cells هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کنسولی با تخفیف ۲۰ درصد به‌فروش می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده