// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

برنامه موبایل Steam Chat در دسترس کاربران قرار گرفت

کاربران استیم با برنامه موبایل Steam Chat می‌توانند ویدیو، توییت و تصاویر متحرک را برای یکدیگر ارسال کنند و لیست دوستان‌شان را هم مدیریت کنند.

کاربران استیم ازطریق برنامه موبایل استیم می‌توانند با دوستان خود صحبت کنند، درخواست‌های بخش بازار استیم را تایید کنند و در بخش‌های دیگر حساب کاربری‌شان هم تغییرات مختلفی را اعمال کنند. بااین‌حال شرکت ولو (Valve) برنامه موبایل جدیدی را در دسترس کاربران اندروید و iOS تا تمرکز آن روی چت کردن و گفت‌وگو میان شما و دوستان‌تان باشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت ولو برنامه اندروید و آیفون Steam Chat را منتشر کرده است. کاربران با ورود به‌حساب کاربری‌شان می‌توانند لیست کامل دوستان خود را مشاهده کنند و به‌راحتی ازطریق توییت کردن، فرستادن ویدیو، تصاویر متحرکت و همچنین Emotionها با یکدیگر صحبت کنند. همچنین ازطریق این برنامه اعلان‌‌های مختلفی نظیر اینوایت بازی‌ها را دریافت خواهید کرد. در ادامه گفته شده است که کاربران استیم ازطریق برنامه آیفون و اندروید استیم چت می‌توانند لینک درخواست دوستی خود را برای سایر کاربرها بفرستند و لیست دوستان‌شان را هم مدیریت کنند.

ولو در حال تلاش است تا با آپدیت‌های مختلف ویژگی‌های جدیدی نظیر Voice Chat را هم به این برنامه موبایل اضافه کند. همچنین با بزرگ‌تر شدن این برنامه، ولو از برنامه موبایل استیم صرفا برای فرستادن کدهای استیم گارد و سایر موارد امنیتی استفاده می‌کند.

دانلود برنامه Steam Chat 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده