// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Metal Gear Survive و چند بازی دیگر برای Xbox Game Pass معرفی شدند

از امروز تا هفته اول ژوئن هشت بازی مختلف از جمله Metal Gear Survive، Outer Wilds و The Banner Saga به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.

سرویس Xbox Game Pass را می‌توان یکی از سرویس‌های کاربردی برای کاربران ایکس باکس وان دانست که به‌صورت ماهیانه بازی‌های متعدد و بزرگی به لیست بازی‌هایش اضافه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، Xbox Wire لیست هشت بازی جدید را منتشر کرده است که از هفته پایانی ماه مِی تا هفته اول ژوئن به جمع بازی‌های Xbox Game Pass می‌پیوندند.

به‌عبارتی از امروز شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به سرویس Xbox Game Pass هستیم. کاربرانی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند بازی Metal Gear Survive و The Banner Saga را تجربه کنند. این درحالی است که در تاریخ هشت خرداد ماه (۲۹ مِی) بازی Void Bastards روانه‌ی بازار می‌شود و کاربران گیم‌پس در همان روز عرضه می‌توانند این بازی را تجربه کنند. یک روز بعد (۹ خرداد ماه) هم بازی Outer Wilds در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته اگر علاقه‌مند به بازی‌های ترسناک و بقا هستید، باید بگویم که Dead by Daylight هم در تاریخ ۹ خرداد ماه به این سرویس اضافه می‌شود.

در انتها سه بازی The Banner Saga 2، Full Metal Furies و Superhot در تاریخ ۱۶ خرداد ماه (۶ ژوئن) در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد تا نمایشگاه E3 2019 شاهد اضافه شدن بازی جدیدی به سرویس ذکر شده نباشیم و باید منتظر ماند و ببینیم مایکروسافت چه اخباری را حول سرویس اشتراکی خود منتشر خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده