// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

نسخه موبایل بازی League of Legends احتمالا در حال ساخت است

به‌تازگی استودیو رایت گیمز از علاقه‌ی خود برای ساخت نسخه‌ی موبایلی بازی پرطرفدار League of Legends گفته که احتمال دارد در دست ساخت باشد.

تعداد بازیکنان بازی League of Legends در حال حاضر در حد بسیار بالایی قرار دارد و این بازی را تبدیل به یکی از مفرح‌ترین و پرطرفدارترین آثار آنلاین در سبک MOBA تبدیل کرده است. اما با خود فکر کنید که چطور می‌توان این تعداد را افزایش داد یا بهتر بگوییم، با گسترش بازی در سایر پلتفرم‌ها، بازیکنان بیشتری را جذب این بازی کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل و بنابه گفته‌ی وب‌سایت رویترز، استودیو Riot Games به‌عنوان سازنده‌ی بازی League of Legends و همچنین استودیو تنسنت، مالک اصلی رایت گیمز، در حال حاضر مشغول کار کردن روی نسخه‌ی موبایلی این بازی هستند که البته هنوز توسط هیچ‌یک از آن‌ها رسما تایید نشده است. وب‌سایت رویترز نیز این اطلاعات را از سه منبع ظاهرا معتبر دریافت کرده که همگی خبر از ساخت نسخه‌ی موبایلی این بازی محبوب می‌دهند.

بنابه این گزارش، فرایند ساخت و توسعه‌ی بازی در حال حاضر تقریبا بیشتر از یک سال است که توسط استودیو Riot Games در حال انجام است اما هنوز رسما معرفی نشده است. یکی دیگر از سه منبعی که گزارشات را به رویترز مخابره کرده‌اند، گفته که احتمال انتشار نسخه موبایلی بازی League of Legends در سال ۲۰۱۹ کم است. بر اساس یک گزارش دیگر این‌چنین آمده است که نسخه‌ی موبایلی این بازی دقیقا مانند نسخه‌ی پی سی نخواهد بود و نسبت به آن دارای تعدادی شخصیت‌ها و آیتم‌های کمتری خواهد بود که البته از نظر منطقی هم درست به‌نظر می‌رسد. همچنین گفته شده که این نسخه از بازی دقیقا متناسب با گوشی‌های موبایل ساخته شده و یک پورت ساده از پی سی به موبایل نیست.

League Of Legends

تمامی موارد گفته شده منطقی به‌نظر می‌رسند و شاید به‌زودی خبر رسمی معرفی آن منتشر شود. تعداد منابعی که خبرهایی در این راستا منتشر کرده‌اند زیاد است. به‌طوری که یک منبع دیگر پیش‌تر گفته بود که رایت گیمز با تلاش‌های فراوان توانسته کمپانی Tencent را متقاعد کند تا ساخت نسخه‌ی موبایل بازی League of Legends را چند سال به تعویق اندازد. از این‌رو بوده که تنسنت ناچار به ساخت بازی Arena of Valor شده بود. اما حالا و پس از گذشت چند سال، ظاهرا رایت گیمز متوجه شده که باید نوک پیکان خود را برای ادامه‌ی پیشرفت، به سمت ساخت نسخه‌ی موبایلی League of Legends بچرخاند.

در حال حاضر سازندگان اطلاعات رسمی از ساخت نسخه موبایل این بازی به اشتراک نگذاشته‌اند. اما به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک یا دور خبری مبنی بر تایید رسمی ساخت بازی یا حتی معرفی رسمی آن خواهیم شنید؛ به این دلیل که ساخت این نسخه از بازی مساله‌ای است که دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد و تقریبا می‌توان گفت حتمی است. هنگامی نیز که این بازی معرفی شود، قطعا و حداقل برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، از محبوبیت بسیار بالای بازی لیگ آو لجندز همین بس که بدانید برای چندمین بار پیاپی است که توانسته در بین سایر رقبا، به پربیننده‌ترین محتوا در وب‌سایت توییچ تبدیل شود.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده