// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

اولین بسته الحاقی بازی Ace Combat 7 در دسترس قرار گرفت

در جریان اولین بسته الحاقی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، کاربران می‌توانند بازی را با هواپیما جنگنده ADF-11F Raven تجربه کنند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown با اینکه زمان زیادی طول کشید تا عرضه شود، اما توانست بازخوردهای خوبی را دریافت کند و به یک اثر سرگرم کننده برای هواداران این مجموعه تبدیل شود. ازطرفی شرکت باندای نامکو (‌Bandai Namco Entertainment)، سازنده بازی Ace Combat 7، بسته‌های الحاقی مختلفی را برای بازی در نظر گرفته است تا کاربران تجربه‌ی کامل‌تر و متنوع‌تری را کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اولین بسته الحاقی Ace Combat 7: Skies Unknown در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند بازی را با هواپیما جنگنده ADF-11F Raven تجربه کنند. البته این تمامی محتویاتی نیست که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. همچنین یک پوسته Mobius هم برای هواپیما F-22 Raptor در نظر گرفته شده است که بر گرفته از شخصیت منفی بازی Ace Combat 4 است.

در ادامه مشخص شده است که پنج Emblem هم از نسخه‌های پیشین در دسترس کاربران قرار داده شده است. به‌عبارتی بازیکنان با خرید اولین بسته الحاقی بازی Ace Combat 7، جدا از دریافت محتویات ذکر شده می‌توانند Emblemهای Phoenix، Garuda، Mobius، Mobius Low-visibility و Gryphus را به‌ رایگان دریافت کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از این بسته الحاقی را هم در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Ace Combat 7: Skies Unknown پس از سال‌ها انتظار با کیفیت قابل قبولش توانست ذوق و شوق را در جان طرفدارانش به جوش بیاورد و با کنترلرهای بسیار روانش، نظر بازیکنان سبک‌های دیگر را نیز به خودش جذب کند. نبرد‌های حماسی با اینکه موسیقی گیرایی ضمیمه آن شده است کاری می‌کند که گمان کنید در فراز آسمان‌ها در حال هدایت جنگنده خود هستید. ایرادات جزئی در انیمیشن منفجر شدن جنگنده شما شاید در ذوق برخی از طرفداران بزند اما در آن سو انفجار نیروهای نظامی دشمن شما را حیرت زده می‌کند. ماموریت‌های ارزشمند در حالی که از طراحی دقیقی برخوردار است شما را وادار می‌کند که استراتژی‌های مختلفی را برای اتمام مراحل در بازی اجرا کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده