// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Word Forward تا Gravity Man

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Chef League گرفته تا دو بازی Despotism 3K و Galaxy Striker Corps را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته‌ای که گذشت، بازی‌های اندروید و آیفون متعددی روانه‌ی بازار شدند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی و هیجان‌انگیز هستید، بازی اندروید و آیفون Evolution 2: Battle for Utopia یکی از آن مواردی است که می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. این‌درحالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های Horde محور و کشتن اهریمنان در سطح‌های مختلف، می‌توانند بازی آیفون Final Spectrum را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید معرفی مختصری از جدیدترین بازی‌های اندروید و آیفون را مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Chef League

Chef League

علاقه‌مندان به بازی‌های آشپزی محور می‌توانند بازی موبایل Chef League را تجربه کنند. در این بازی سرآشپز یک ظرف غذا را روی جلوی شما می‌گذارد و توضیح می‌دهد که این ظرف چه موردی را کم دارد. حال شما باید متوجه شوید که ظرف مورد نظر با چه ادویه‌ای یا ماده ترکیبی می‌تواند به یک ظرف بهتر و خوشمزه‌تر تبدیل شود. کاربران می‌توانند این بازی را به‌صورت تک‌نفره یا رقابتی با دو بازیکن دیگر هم تجربه کنند. در انتها ظرف غذای هر شخصی که بیشترین امتیاز را بگیرد، برنده است.

دانلود بازی Chef League

City Danger

City Danger

در بازی City Danger بازیکنان در نقش شخصی قرار می‌گیرند که یک شرکت ساخت‌وساز دارد. حال این کاراکتر به شهرهای مختلف جهان نظیر شیکاگو، نیویورک و پاریس سفر می‌کند تا موارد تازه‌تری را یاد بگیرد. بازیکنان در بازی City Danger می‌توانند به علم جغرافیایی خود بیافزایند و با فرهنگ‌های مختلف معماری‌های‌شان آشنا شوند. همچنین مراحل مختلفی با چالش‌های متفاوت برای بازیکنان طراحی شده است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارند.

دانلود بازی City Danger

Color Hit

Color Hit

در بازی موبایل Color Hit، رنگ‌های مختلفی در یک محور دایره‌ای شکل در حال چرخش هستند. حال بازیکنان باید این رنگ‌ها را از بین ببرند. اصلی‌ترین چالش بازی موبایل Color Hit این است که باید با آیتم‌های رنگی خود، دقیقا رنگ‌های مشابهی را از بین ببرید. برای مثال با آیتم آبی‌رنگ، باید رنگ‌های آبی داخل محیط را از بین ببرید. پس از نابودی تمامی رنگ‌ها به سطح بالاتر می‌روید و رفته رفته این کار به یک چالش برای بازیکن تبدیل می‌شود.

دانلود بازی Color Hit

Color Breaker

Color Breaker

از Color Breaker می‌توان به‌عنوان یک بازی چالشی و بسیار سرگرم کننده یاد کرد. مکانیزم گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. بازیکنان با کشیدن انگشت‌شان روی صفحه‌نمایش، باید توپی را هدایت کنند که وظیفه دارد رنگ‌های مورد نظر را از بین ببرد. درواقع چالش اصلی بازیکنان هدایت توپ و ازبین‌بردن رنگ‌ها است.

دانلود بازی Color Breaker

Crossbar Kevin

Crossbar Kevin

Crossbar Kevin روایت‌گر داستان پسری به نام کوین است که علاقه‌ی بسیاری به بازی کردن فوتبال در باغ دارد. گل زدن یکی از مواردی است که کوین را بسیار خوشحال می‌کند، اما پدرش معتقد است که فوتبال بازی کردن و گل زدن باعث می‌شود تا کوین استفاده‌ی درستی از وقتش نداشته باشد. حال وی یک چالش را برای کوین در نظر می‌گیرد که ازطریق شوت کردن توپ فوتبال باید آن را کامل کنید. اگر موفق شوید، پدر خوشحال می‌شود و اگر ناکام بمانید، قطعا از دست شما عصبی خواهد شد.

دانلود بازی Crossbar Kevin

Despotism 3K

Despotism 3K

Despotism 3K یک بازی شبیه‌ساز مدیریت منابع با المان‌های شهر سازی است که در جریان آن بازیکنان در نقش یک هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که انسان‌ها را به بردگی گرفته است. بازیکنان با نابودی وهمچنین استفاده مناسب از انسان‌های ضعیف می‌توانند منابع خود را به‌دست بیاورند و سرزمین خود را بسازند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی Despotism، استفاده از طنز درکنار داستانی درام است که تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Despotism 3K

#Drive

#Drive

بازی #Drive جزو آن بازی‌های سرگرم کننده و اعتیادآوری است که در سبک بازی‌های بی‌پایان ساخته شده است. این بازی ریسینگ موبایل برگرفته از فیلم‌های اکشن و جاده‌ای دهه ۷۰ میلادی است و تنها یک وظیفه دارید؛ یک اتومبیل بردارید، محیط مورد نظرتان را انتخاب کنید و به رانندگی کردن مشغول شوید. تنها موردی که باید حسابی به آن توجه داشته باشید، این است که به هیچ‌وجه به اشیاء داخل محیط برخورد نکنید.

دانلود بازی #Drive

Evolution 2: Battle for Utopia

Evolution 2: Battle for Utopia

Evolution 2: Battle for Utopia را می‌توان یک دنباله موفق و یک بازی تیراندازی سوم شخص بسیار جذاب و سرگرم کننده دانست. نسخه پیشین توانسته بود به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شود و حال، نسخه دوم با اتمسفر خاص خود سعی دارد مجددا این روند را تکرار کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، گیم‌پلی ترکیبی آن است. گیم‌پلی بازی Evolution 2 ترکیبی از بازی‌های تیراندازی سوم شخص، بازی‌های اکشن، استراتژی و نقش آفرینی است تا بازیکنان تجربه‌ای متفاوت و کاملی را کسب کنند.

دانلود بازی Evolution 2: Battle for Utopia

Final Spectrum

Final Spectrum

در بازی موبایل Final Spectrum تنها یک وظیفه دارید و آن هم نابودی هیولاها و اهریمن‌های مختلف است. این بازی دارای ساختاری همانند بازی‌های Horde محور دارد. به‌عبارتی در هر سطح تعداد محتلفی از هیولاها به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و باید آن‌ها را از بین ببرید. رفته رفته تعداد این هیولاها بیشتر و زنده‌ماندن سخت‌تر از گذشته می‌شود.

دانلود بازی Final Spectrum

Fort Sumter: Secession Crisis

Fort Sumter: Secession Crisis

بازی Fort Sumter: Secession Crisis یک بازی داستان محور و برگرفته از یک رخداد تاریخی به نام فورت سامتر است. در این واقعه ایالت متحده در شروع یک جنگ داخلی قرار داشت. بازیکنان در این بازی در نقش افراد متحد یا تجزیه‌ طلبان قرار می‌گیرند. حال باتوجه‌به گروهی که انتخاب می‌کنید، وظیفه دارید اتحاد را برقرار سازید یا باعث نابودی آن شوید.

دانلود بازی Fort Sumter: Secession Crisis

Frane: Dragon’s Odyssey

Frane: Dragon’s Odyssey

بازی Frane: Dragon’s Odyssey روایت‌گر داستان پسری به‌نام کوناه از قبلیه فایر درگن است که یک روز از سوی خالق هستی احضار می‌شود. زمانی‌که کوناه به‌سرزمین ونثا می‌رسد، به او ماموریتی تازه داده می‌شود. مأموریت کوناه چیزی جز پیدا کردن دختری گمشده به‌نام اسکود نیست. حال کوناه به‌همراه رایل، دوست دوران کودکی‌اش، وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود و در این راه خطرهایی هم وجود دارند که مانع از پیدا کردن اسکود می‌شوند.

دانلود بازی Frane: Dragon’s Odyssey

Galaxy Striker Corps

Galaxy Striker Corps

در بازی موبایل Galaxy Striker Corps، در جهانی قرار گرفته‌اید که دو قدرت بزرگ به نام‌های The Light Force و Dark Axis وارد جنگ شده‌اند. حال شما در نقش نیروهای The Light Force وظیفه دارید تا Dark Axis را نابود کنید. ساختار Shoot ‘em Up بازی به‌نحوی طراحی شده است که کاربران بتوانند تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنند و طراحی‌های بازی هم مورد دیگری است که شما را به این بازی موبایل جذب می‌کند.

دانلود بازی Galaxy Striker Corps

Garbage Pail Kids: The Game

Garbage Pail Kids: The Game

Garbage Pail Kids: The Game یک بازی رقابتی و کارتی است که بازیکنان قبل از هر نبرد باید تیم خود را با کارت‌هایی که در اختیار دارند، بسازند. حال کاراکترهای دیوانه این بازی با تمام مواردی که در دسترس‌شان قرار داده شده است، به سایر بازیکن‌ها حمله می‌کنند. مواردی نظیر لیزر، اسپری رنگ، حرکات رقص، سلاح‌های اتمی و موارد مشابه، سلاح‌هایی هستند که شما ازطریق‌ کارت‌های‌تان در دست دارید.

دانلود بازی Garbage Pail Kids: The Game

The Gardens Between

The Gardens Between

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی داستان محور با معماهای جذاب و سرگرم کننده هستید، The Gardens Between می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در این بازی آرینا و فرنت، دو دوست قدیمی و بسیار صمیمی، وارد باغ‌های خیالی می‌شوند که از خاطرات مشترک‌شان پر شده است. در این بازی لحظاتی از خاطرات شما به‌نمایش داده می‌شود؛ لحظات شیرین، موارد تلخ و همچنین چیزهایی که نباید آن‌ها را پشت سر بگذارید، همگی از مواردی هستند که در طول رویاهای‌تان آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

دانلود بازی The Gardens Between

Gravity Man

Gravity Man

شما در فضا گرفتار و گم شده‌اید و شخصی نیست که صدای شما را بشنود و کمک‌تان کند، اما کاراکتر بازی Gravity Man دارای یک سوپر گجت جالب است که می‌تواند جاذبه را تغییر دهد. حال با کمک این قابلیت باید معماهای بازی را حل کنید تا بتوانید از سفینه‌ی فضایی که در آن گرفتار شده‌اید، زنده خارج شوید.

دانلود بازی Gravity Man

Hyperspace Asteroids

Hyperspace Asteroids

در بازی موبایل Hyperspace Asteroids بازیکنان باید سفینه فضایی خود را در میان سیلی از شهاب سنگ‌ها هدایت کنند و با آن‌ها برخوردی نداشته باشند. نحوه‌ی هدایت این سفینه‌ی فضایی هم با چپ و راست کردن گوشی موبایل انجام می‌شود. یکی از مواردی در این بازی باعث مردن یا پیشروی شما در بازی می‌شود، پاورآپ‌ها و نحوه‌ی قرار گیری‌شان در محیط بازی است. هرقدر که بتوانید بیشتر زنده بمانید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Hyperspace Asteroids

Kepler Attack

Kepler Attack

اگر از دارندگان اپل واچ هستید، Kepler Attack به‌خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازی موبایل تنها برای ساعت هوشمند اپل ساخته شده است. در Kepler Attack بازیکنان هدایت یک Kepler-452b را برعهده دارند و باید در فضا بیگانگان متجاوز را از بین ببرند.

دانلود بازی Kepler Attack

Layer Up

Layer Up

Layer Up را می‌توان یک بازی متفاوت و جالب نسبت به سایر بازی‌های اندروید و آیفون دانست که در هفته گذشته روانه بازار شده‌اند. در این بازی بازیکنان باید عکس‌های مختلف را همانند قطعا یک پازل درکنار یکدیگر قرار بدهند تا یک تصویر را بسازند. یکی از نکات خوب بازی نبود پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است و پازل‌ها و تصاویر هم به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکنان بتوانند با کمی دقت آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار بدهند و تصویر نهایی را بسازند.

دانلود بازی Layer Up

Slashy Road

Slashy Road

در بازی Slashy Road هدایت ماشینی را برعهده دارید که باید موارد قرار گرفته در مسیر را از بین ببرد. البته دراین‌میان یک مورد وجود دارد و آن هم این است که تنها باید بلوک‌های سفید رنگ را از بین ببرید، زیرا سایر موارد قرار داده شده در محیط، باعث از بین رفتن اتومبیل شما می‌شوند. گیم‌پلی بازی یکی از نقاط قوت Slashy Road به‌حساب می‌آید و لحظات سرگرم کننده‌ای را برای‌تان رقم می‌زند.

دانلود بازی Slashy Road

Solar Explorer: New Dawn

Solar Explorer: New Dawn

منابع زمین در حال تمام شدن است و یک تنش در جهان به‌وجود آمده است. در بازی موبایل Solar Explorer: New Dawn تمامی ملت‌ها با یکدیگر متحد شده‌اند تا بتوانند در منظومه شمسی، جایی برای زندگی کردن پیدا کنند. حال شما در نقش مامورهایی هستید که وظیفه گشت‌وگذار در منظومه شمسی و تحلیل محیط‌ها را برعهده دارید. درواقع شما آخرین امید انسان‌ها برای زنده‌ماندن هستید و نباید آن‌ها را ناامید کنید.

دانلود بازی Solar Explorer: New Dawn

Talisman: Origins

Talisman: Origins

Talisman: Origins یک بازی رومیزی داستان محور است که بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت تک‌نفره روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌شان تجربه کنند. یکی از مواردی که تیم سازنده سعی کرده است ازطریق آن کاربران را به این بازی جذب کند، استفاده از رویدادهای تاریخی از جهان Talisman است. حال باید سرزمین خود را از حمله اژدهایان، شیطاین و گروه‌های مختلف نجات بدهید. همچنین تیم سازنده ۱۲ کاراکتر متفاوت را برای Talisman: Origins طراحی کرده است.

دانلود بازی Talisman: Origins

Tap! Dig! My Museum

Tap! Dig! My Museum!

در بازی موبایل Tap Dig My Musuem با یک شبیه‌ساز مدیریت موزه طرف هستیم و مکانیزم‌های ساده گیم‌پلی، موردی است که کاربران را سرگرم خواهد کرد. در این بازی معماهایی طراحی شده است که با کامل کردن‌شان می‌توانید اسکلت و استخوان‌های حیوانات فسیل‌ شده را به‌دست بیاورید. ازاین‌رو هرقدر که بیشتر بتوانید این موارد را جمع‌آوری کنید، موزه‌ی خود را پربارتر می‌کنید و اشخاص بیشتری از آن دیدن می‌کنند.

دانلود بازی Tap Dig My Musuem

TheoTown

TheoTown

TheoTown را می‌توان یک بازی شهرسازی با طراحی‌های بصری مدرن و خیره کننده دانست. گیم‌پلی بازی نسبت به سایر بازی‌های استراتژی و شهرسازی دارای المان‌های کامل‌تری است و می‌توانید به‌صورت همزمان چند شهر مختلف را بسازید. در ادامه و شروع ساخت‌وساز هر شهر، باید در نقش شهردار قرار بگیرید و با ساخت ساختمان‌ها، مکان‌های اداری و تفریحی، شهر خود را به یکی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل کنید.

دانلود بازی TheoTown

Word Forward

Word Forward

تیم سازنده بازی Word Forward با ساخت این بازی موبایل سعی کرده است جهانی متفاوت از بازی‌های حدس کلمه را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازیکنان با جابه‌جا کردن حروف یا پاک کردن‌شان باید کلمه‌ی درست را بسازند. رفته رفته چالش‌های مختلفی در این راه برای شما تدارک دیده می‌شود، اما گیم‌پلی ساده و جذاب بازی سبب شده است تا بازیکنان به‌راحتی این چالش‌ها را پشت سر بگذارند.

دانلود بازی Word Forward

Zombie Night Terror

Zombie Night Terror

بازی‌های زامبی‌محور روی پلتفرم موبایل هم متعدد هستند و بازی Zombie Night Terror را می‌توان یکی از موارد جذاب و هیجان‌انگیز در میان سایر بازی‌های زامبی‌محر روی پلتفرم موبایل دانست. در این بازی باید افراد را به زامبی‌ها تبدیل کنید و هرج‌ومرج بزرگی را به‌وجود بیاورید. گیم‌پلی نوآورانه و استراتژی‌های مختلف مواردی هستند که Zombie Night Terror را از سایر ساخته‌های این سبک متمایز کرده است.

دانلود بازی Zombie Night Terror


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده