نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر، ویدیو و اطلاعات جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker منتشر شد

به‌تازگی مجله ونتی فر تصاویر، ویدیو و اطلاعات جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker را به اشتراک گذاشته است.

ماه فروردین امسال بود که لوکاس فیلم اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) را منتشر کرد که این تریلر در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۱۱۱ میلیون بار تماشا شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر، ویدیو و اطلاعات جدیدی از قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده است. مجله Vanity Fair (ونتی فر) شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده و دو تصویر روی جلد به‌همراه تصاویر جدید بسیاری از این فیلم را منتشر کرده است. بخشی از این تصاویر، تصاویر پشت صحنه فیلم‌برداری و ضبط موسیقی متن فیلم است و در بخشی دیگر شاهد حضور شخصیت‌ها و نمایش سیاره‌های جدید دنیای جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode IX هستیم. در یک تصویر نیز شخصیت لوک اسکای واکر با بازی مارک همیل نیز حضور دارد که اطلاعات زیادی از این تصویر در دسترس نیست و در یک تصویر دیگر شاهد رویارویی ری و کایلو رن هستیم که ظاهرا در یک هوای طوفانی درحال مبارزه هستند و سرانجام این تصاویر تایید کردند که شوالیه‌های رن قرار است در فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker حضور داشته باشند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعاتی که ونتی فر منتشر کرده، کری راسل قرار است نقش شخصیتی به نام زوری بلیس (Zorri Bliss) را بازی کند که در تصاویر منتشر شده که یک ماسک روی صورت او دیده می‌شود و در یک سیاره جدید به نام کیجیمی (Kijimi) حضور دارد. همچنین ریچارد ای. گرنت نیز نقش هم‌پیمان ژنرال پراید از فرقه اول را بر عهده دارد که او درکنار ژنرال هاکس قابل مشاهده است. نائومی آکی، بازیگر نقش جانا نیز به‌همراه فین سوار بر یک موجود جدید به نام ارباک (Orbak) دیده می‌شود که آن‌ها به‌همراه بومی‌های سیاره جدید پاسانا (Pasaana) که Aki-Aki (اکی-اکی) نام دارند، آماده جنگ با نیروهای فرقه اول هستند. همچنین ونتی فر ویدیویی از پشت صحنه فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به کارگردانی جی جی آبرامز، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده