// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

بازی World War Z تاکنون نزدیک به ۲ میلیون نسخه فروش داشته است

به‌گفته‌ی استودیو فوکوس هوم اینتراکتیو، بازی World War Z تاکنون یعنی تقریبا یک ماه پس از انتشار توانسته نزدیک به ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بر اساس جدیدترین گزارش فروش و اخبار بازی به گفته‌ی استودیو فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو سیبر اینتراکتیو، بازی World War Z که تقریبا یک ماه پیش منتشر شد و پیش از آن نیز در مقایسه با برخی بازی‌های دیگر زیاد مورد حمایت تبلیغاتی نبوده، توانسته تاکنون نزدیک به ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد و احتمال این‌که اصطلاحا به بازی Sleeper Hit سال ۲۰۱۹ تا این لحظه تبدیل شود، تقویت شده است. اصطلاح Sleeper Hit به بازی یا فیلمی گفته می‌شود که برخلاف تبلیغات یا هزینه‌ی نه‌چندان زیادی که برای آن شده، توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند یا این‌که برخلاف شروع نه‌چندان خوبش، توانسته به‌مرور خوب ظاهر شود.

بازی World War Z طبق برنامه‌ها باید در هفته‌ی اول به فروش یک میلیون نسخه‌ای می‌رسید که حالا و با توجه به فروش ۲ میلیون نسخه‌ای در هر سه پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، می‌توان به موفقیت بازی در این زمینه پی برد. کمپانی پارامونت پیکچرز، صاحب امتیاز آی‌پی World War Z نیز به‌واسطه‌ی این فروش خوب خوشحال شده است. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های جاش آستین، یکی از مسئولین و صاحب امتیازان بازی در کمپانی Paramount Pictures، قابل مشاهده است:

بازی World War Z توانسته به‌سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی شود. این بازی را می‌توان نتیجه‌ی اتحاد دو استودیوی Focus Home Interactive و Saber Interactive برای خلق یک بازی co-op اکشن و بسیار خوب، در کنار جذب مخاطبین بسیاری برای این مجموعه توسط ما دانست که همه و همه منجر به ساخت این بازی موردانتظار شده است.

بازی World War Z

در راستای رسیدن به این میزان از فروش، دو استودیوی Focus Home Interactive و Saber Interactive بسیار خرسند شده و بار دیگر طرفداران را به اطلاع از تمامی محتواهای رایگانی که قرار است برای بازی منتشر شود، دعوت کرده‌اند. در طول ادامه‌ی سال جاری میلادی، بازیکنان می‌توانند در مرحله‌ی جدیدی که در شهر توکیو جریان دارد وارد بازی شوند، با نوعی زامبی جدید آشنا شوند، به‌واسطه‌ی چالش‌های هفتگی که به بازی اضافه می‌شود رقابت کنند، از بین سطوح دشواری شش‌گانه یکی را برای شروع بازی انتخاب کنند، با آیتم‌های ظاهری بیشتری روبه‌رو شوند، خود را برای یک حالت بقا آماده کنند، از لابی‌های خصوصی که قرار است به بازی اضافه شود استفاده کنند و یک‌سری موارد دیگر که همه و همه قرار است به‌مرور و به رایگان به بازی World War Z اضافه شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که قرار است به بازی اضافه شود این است که شما می‌توانید در حالت PvPvZ (بازیکن در مقابل بازیکن در مقابل زامبی) بین کلاس‌های مختلف داخل بازی جابه‌جا شوید یا اصطلاحا سوییچ کنید. این مورد قرار است پس از انتشار اولین آپدیت بازی اضافه شود که خود، هیجان آن را افزایش خواهد داد. بازی World War Z در حال حاضر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) در دسترس است.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده