// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

دموی بازی Psychonauts 2 در E3 2019 در دسترس قرار می‌گیرد؛ جک بلک و تیم شیفر در پنل بازی حضور خواهند داشت

به‌تازگی استودیو دابل فاین اعلام کرده که قرار است دموی بازی مورد انتظار Psychonauts 2 در رویداد E3 2019 Coliseum در دسترس قرار بگیرد.

طرفداران بازی Psychonauts 2 باید خوشحال باشند که این اثر پلتفرمر قرار است تا پایان سال جاری میلادی منتشر شود. اگرچه هنوز گیم‌پلی و جزییات زیادی از این بازی منتشر نشده، اما این محدودیت قرار است ماه آینده به‌پایان برسد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و به‌ گفته‌ی استودیو دابل فاین، سازنده‌ی این بازی، قرار است در رویداد E3 2019 Coliseum شاهد یک دموی جدید از این بازی باشیم.

در نظر داشته باشید که تا آن موقع هیچ‌گونه ویدیو یا گیم‌پلی از این بازی منتشر نخواهد شد. پس از انتشار ویدیویی از گیم‌پلی این بازی که پیش‌تر توسط استودیو Double Fine منتشر شده بود، این اولین موردی خواهد بود که قرار است در آن شاهد گیم‌پلی بازی باشیم. این تمام اخبار مربوط به این بازی نیست و قرار است علاوه بر Psychonauts 2، شاهد حضور شخصیت‌های مطرح و مشهوری نیز در رویداد E3 2019 و پنل مخصوص به این بازی باشیم.

psychonauts 2

در ابتدای کار قرار است تیم شیفر، سرپرست استودیو دابل فاین، حضور یابد و پس از آن نیز شاهد حضور جک بلک، بازیگر و شخصیت مشهور، خواهیم بود که پیش‌تر سابقه‌ی همکاری با استودیو دابل فاین را برای ساخت بازی‌ Brutal Legend در کارنامه‌ی خود دارد. این‌که این دو شخصیت قرار است چه برنامه‌ای برای پنل بازی Psychonauts 2 داشته باشند هنوز مشخص نیست؛ تنها مساله‌ای که قطعی و واضح است، مفرح بودن و جالب بودن این پنل با حضور این دو شخصیت است که در کنار نمایش دموی جدید بازی، هیجان حاضرین را دوچندان خواهد کرد.

طرفداران بسیاری علاوه بر این‌که مدت‌ها است انتظار انتشار نسخه‌ی دوم بازی را می‌کشند، بی‌صبرانه منتظرند تا اطلاعات و گیم‌پلی بیشتری از بازی Psychonauts 2 را ببینند. به‌احتمال زیاد یکی از اطلاعاتی که طی این ماه از این بازی اعلام خواهد شد، تاریخ انتشار آن است که قرار است توسط Starbreeze Studios عرضه شود. تنها موردی که از انتشار بازی اعلام شده این است که بازی Psychonauts 2 قرار است تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹، برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. در پایان نیز پیام دعوت مسئولان نمایشگاه E3 2019 را مشاهده می‌کنید که طرفداران را به دیدن دموی این بازی فراخوانده‌اند:

برای دیدن دموی جدید بازی Psychonauts 2 در یک پنل ویژه، به تیم شیفر و جک بلک در رویداد E3 2019 Coliseum ملحق شوید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده