نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

نتفلیکس تاریخ پخش سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را اعلام کرد

سرویس استریم نتفلیکس تاریخ پخش سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را اعلام و چند تصویر جدید نیز از این سریال، منتشر کرد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) تصاویری جدید از سریال مورد انتظار The Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) منتشر کرد و علاوه بر این تصاویر، تاریخ پخش سریال پیش‌درآمد براساس فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) را به‌صورت رسمی اعلام کرد. فیلم The Dark Crystal که یک فیلم عروسکی بود، در دسامبر سال ۱۹۸۲ منتشر شد و در گیشه عملکرد نسبتاً خوبی داشت. منتقدان نیز این فیلم را بارها تحسین کرده‌اند و طی سال‌های گذشته این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ کارگردانی آن فیل را جیم هنسون بر عهده داشت. جیم هنسون، خالق مجموعه ماپت‌ها (The Muppets) که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی را بر عهده داشته است، با ساخت این سریال موافقت کرده است.

طبق اعلام رسمی سرویس استریم نتفلیکس، سریال The Dark Crystal: Age of Resistance برای پخش در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ماه ۱۳۹۸)، برنامه‌ریزی شده است. تصاویر جدید منتشرشده از این سریال را در پایین مشاهده می‌کنید:

The Dark Crystal

فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. لویس لتریر که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) و اکنون مرا می‌بینی (Now You See Me) شناخته شده است، روی ساخت این سریال نظارت خواهد داشت. همچنین کمپانی جیم هنسون وظیفه ساخت و تولید این سریال را بر عهده خواهد داشت.

تارون اگرتون، تیلور جوی، امانوئل و کیمبال، کترینا بلف، هلنا بونهام کارتر، ناتالی دورمر، هری دکینسون، ادی ایزارد، تئو جیمز، توبی جونز، شازاد لطیف، گوگو امبتا-را، مارک استرانگ، آلیسیا ویکاندر، هاروی فایراستین، مارک همیل، رالف اینسون، جیسون آیزکس، کیگان مایکل کی، سایمون پگ، اولافور داری اولافسون و اندی سمبرگ، صداپیشگی شخصیت‌های گلفلینگ در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را بر عهده دارند. این شخصیت‌ها قرار است صداپیشگی عروسک‌های این مجموعه را بر عهده داشته باشند و در طول تولید آن صداپیشگان بیشتری نیز اضافه خواهند شد.

طبق خلاصه داستانی رسمی منتشرشده از سریال The Dark Crystal: Age of Resistance:

سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، براساس فیلم پیشگام و موفق The Dark Crystal جیم هنسون، محصول سال ۱۹۸۲ ساخته خواهد شد. در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، داستان حماسی جدیدی روایت می‌شود و این داستان مربوط به اتفاقات چندین سال پیش از اتفاقات فیلم سینمایی آن است و قرار است عروسک‌های قصه با جلوه‌های ویژه، رنگ‌وبویی تازه بگیرند. در این سریال به سرزمین ترا (Thra) برای تماشای ماجراجویی‌های جدیدی بازخواهیم گشت که در آن سه گلفلینگ به دنبال کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات بدهند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده