// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

حالت Workshop بازی Overwatch برای پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت

شرکت بلیزارد اعلام کرده که حالت ورک شاپ بازی Overwatch که ماه پیش معرفی شد، از سرورهای تست عمومی یا PTR خارج شده و برای نسخه‌های پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، ماه گذشته بود که شرکت بلیزارد حالت ورک شاپ را برای بازی Overwatch معرفی کرد. در این حالت بازیکنان این امکان را دارند که حالت‌ها یا مادهای مختص به‌خود را بسازند و بازی کنند. علاوه بر این، می‌توانند موارد بسیاری از ویژگی‌های بازی را تغییر یا مجددا تنظیم کنند. این حالت یا بهتر بگوییم قابلیت جدید، امکان ساخت تقریبا هر حالتی را به بازیکنان می‌دهد که بتوانند در نهایت آن را وارد بازی اصلی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. ورک‌ شاپ بازی اورواچ پس از معرفی در حالت تست عمومی یا همان PTR قرار داشت، اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

حالت ورک‌شاپ با بهره‌مندی از امکانات فراوانی که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، علاوه بر این‌که می‌تواند باعث افزایش خلاقیت و خلق لحظات شاد و مفرح در نقشه‌های شخصی‌سازی شده شود، به‌طور کلی نیز برای کاربران و کسانی که از این حالت‌های ساخته شده استفاده می‌کنند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. اگرچه Workshop بازی Overwatch مانند بازی Warcraft III امکان ساخت ژانرهای کاملا جدیدی در سبک MOBA فراهم نمی‌کند، اما با امکاناتی که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، قطعا می‌تواند باعث افزایش هیجان بازی و متنوع‌تر شدن آن شود.

Overwatch

طراحی و ساخت حالت‌های مختلف کاملا بسته به خلاقیت شخصی دارد که آن را انجام می‌دهد. حالت‌های بسیاری در سروهای تست عمومی ساخته شده‌اند. به‌عنوان مثال می‌توان به حالتی اشاره کرد که اورواچ را به بازی Super Smash Bros. تبدیل می‌کند و یک محیط دوبعدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. حالت دیگری نیز وجود دارد که با تبدیل کردن زمین بازی به مواد مذاب، شما را به چالش‌های سختی دعوت می‌کند. این‌ها تنها دو مورد از مواردی بسیاری بودند که سرورهای PTR بازی تولید شده بودند. حالا و با انتشار ورک‌شاپ برای نسخه‌های پی سی و پلی استیشن 4 و در دسترس قرار گرفتن این قابلیت برای عموم، باید هر لحظه منتظر خلق حالت‌ها و نقشه‌های کاستوم شده‌ی بسیاری باشیم که قطعا بسیاری از آن‌ها مهیج خواهند بود.این حالت برای ایکس باکس وان نیز در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، رویداد سالگرد بازی Overwatch از روز گذشته آغاز شده است.

اگر شما نیز موفق به اجرای ورک‌شاپ در PTR بوده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده