// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Deliria؛ کاوش در سیاره‌های دور دست

Deliria یک بازی موبایل آرکید با مکانیزم‌های بسیار ساده در بخش گیم‌پلی است که سعی دارد بازیکنان را برای چند ساعت سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید و تفننی (Casual) رفته‌ایم؛ اثری که از نظر جلوه‌های بصری، طراحی‌های نقاشی شکل و رنگارنگی را برای کاربران در نظر گرفته است. بازی اندروید و آيفون Deliria یک بازی آرکید با مکانیزم‌های بسیار ساده در گیم‌پلی است که دارای یک داستان کلی است. درواقع تیم سازنده از داستان بازی استفاده کرده است که بازیکنان با یک پیش‌زمینه مشخص وارد گیم‌پلی و هسته‌ی این بازی موبایل شوند.

بازی آیفون و اندروید Deliria روایت‌گر جهان در سال ۲۱۰۷ میلادی است؛ جایی که ۵۰ سال از برخورد شهاب سنگ به‌زمین می‌گذرد و دانشمندان توانسته‌اند راه‌های رسیدن به سایر جهان‌ها را پیدا کنند. حال شما در نقش اعضای تیم El Corp وارد Dimension LG7 شده‌اید و وظیفه دارید تا Deliriumهای داخل محیط را جمع‌آوری کنید. درواقع Delirium ماده قدرتمندی است که هنوز قدرت واقعیش شناسایی نشده است. بازیکنان در حالی هدایت تیم‌ خود را برعهده می‌گیرند که فقط چند نفر از اعضای El Corp زنده مانده‌اند و باید راز اتفاق‌های افتاده را متوجه شوید.

بازی موبایل Deliria

موردی که در مبارزات بازی آیفون و اندروید Deliria بسیار اهمیت دارد، استفاده مناسب از هم‌تیمی‌ها است

از نظر گیم‌پلی، بازی موبایل Deliria یک اثر دو بعدی است که دارای راندهای مختلف است. همانند سایر بازی‌های موبایل که بازیکنان در همان ابتدا ازطریق یک بخش آموزشی ساختار بازی را یاد می‌گیرند، بازی Deliria فاقد این بخش است. البته گیم‌پلی بازی به‌نحوی نیست که سازنده بتواند آن را آموزش بدهد. سیستم حرکت کردن کاراکترهای تیم شما و همچنین حمله به دشمنان، به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از قابلیت‌های هم‌تیمی‌های‌تان است. در بازی اندروید و آیفون Deliria یک تیم چهارنفره دارید که از یک سرباز تانک، جادوگر و دو سرباز دیگر تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها مهارت‌های مخصوص خودشان را دارند. برای مثال سرباز تانک شما در اول صف قرار دارد و مانع از پیشروی بیگانگان می‌شود. این سرباز مهارتش استفاده از یک لایه محافظ برای خودش است تا برای مدتی آسیب نبیند. این‌درحالی است که شخصیت استفاده کننده از جادو در بازی، یک پورتال را در زیر پای دشمنان باز می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد. موردی که در مبارزات بازی آیفون و اندروید Deliria بسیار اهمیت دارد، استفاده مناسب از هم‌تیمی‌ها است. کاراکتر تانک شما به‌سرعت نوار سلامتش خالی می‌شود و ازطریق کاراکتر پشتیبان باید مدام نوار سلامت او را پر کنید.

یکی از موارد بسیار خوب بازی موبایل Deliria، این است که فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و اتصال به اینترنت است

بازی موبایل Deliria فاقد مراحل مختلف است و با پشت سر گذاشتن دشمنانی که در طول بخش‌های مختلف به شما حمله می‌کنند، یک راند را کامل خواهید کرد. پس از تکمیل چند راند، به یک پایگاه می‌رسید که می‌توانید تیم خود را ارتقا دهید. بعضی از ارتقاهای بازی به‌صورت کلی انجام می‌شوند. برای مثال میزان آسیب‌رسانی یا نوار سلامت تیم خود را ارتقا دهید. همچنین بعضی از ارتقاهای در نظر گرفته شده هم مخصوص به خود کاراکترها هستند. برای ارتقا در بازی موبایل Deliria هم به یک سری آیتم‌های خاص نیاز دارید که با پشت سر گذاشتن راندها و کشتن دشمنان کسب می‌شوند. هرقدر که جلوتر بروید و روند داستانی را پشت سر بگذارید، مهارت‌های جدیدی را کسب خواهید کرد. همچنین درجه سختی دشمنان هم افزایش پیدا می‌کند و شما را به‌چالش خواهند کشید. یکی از موارد بسیار خوب بازی موبایل Deliria، این است که فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و اتصال به اینترنت است. ازاین‌رو به‌راحتی در هر مکانی می‌توانید این بازی آفلاین و داستان محور را تجربه کنید.

بازی موبایل Deliria

اگر به‌دنبال یک تجربه متفاوت و جذاب در میان بازی‌های موبایل هستید، Deliria می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد و برای چند ساعت سرگرم شوید. تنها نقطه ضعف این بازی وجود محیط‌های تکراری است که پس از گذشت مدتی، حالت یکنواختی را برای شما به‌وجود می‌آورند. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Deliria


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده