// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Dauntless با ویژگی کراس پلی به رایگان روی کنسول‌ ها و پی سی منتشر شد

Phoenix Labs اعلام کرده است که Dauntless اولین بازی است که از کراس پلی واقعی روی کنسلو‌ها و پی سی پشتیبانی می‌کند.

امروز بازی Dauntless به‌صورت رسمی رو رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استشین 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است و تیم سازنده، اعلام کرده است که این بازی از کراس پلی هم پشتیبانی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فونیکس لبز (Phoenix Labs)، سازنده بازی دانتلس، اعلام کرده است که بازیکنان پلتفرم‌های ذکر شده می‌توانند در کنار یکدیگر این بازی را تجربه کنند. همچنین بازی Dauntless یک Seasonal Pass هم دارد که هم‌اکنون می‌توانید آن را خریداری کنید. این محتوا شامل آیتم‌های تزئینی و واحد پول پرمیوم بازی می‌شود. نکته‌ی بسیار خوب کراس پلی بازی این است که پیشرفت‌ها و کارهای شما روی یک پلتفرم، برای سایر پلتفرم‌ها هم به‌صورت کامل لحاظ می‌شود.

امیدواریم لحاظ شدن کامل پیشرفت بازیکنان و همچنین ویژگی کراس پلی بازی میان تمامی پلتفرم‌ها در همان روز عرضه در صنعت بازی‌های ویدیویی همه‌گیر شود و شاهد این ویژگی برای تمامی بازی‌های آنلاین باشیم. برای آن دسته از افرادی که اطلاعات کافی از بازی Dauntless ندارند، باید بگویم که دانتلس یک بازی چهارنفره است و از نظر گیم‌پلی، شباهت بسیار زیادی به بازی Monster Hunter: World دارد. بازیکنان درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در جریان ماموریت‌های مختلف، باید هیولاهای متفاوتی را از بین ببرند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Dauntless را مشاهده کنید که به‌مناسبت انتشار بازی در دسترس قرار گرفته است. همچنین با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود (فروشگاه اپیک گیمز برای کامپیوتر) می‌توانید Dauntless را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده