// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

کپکام اطلاعاتی از فروش بازی‌های Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake منتشر کرد

کپکام اعلام کرده است که از زمان عرضه بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 تا به امروز به‌ترتیب چهار میلیون نسخه و دو میلیون نسخه برای فروش ارسال شده‌اند.

به‌تازگی کپکام (Capcom) در جریان گزارش مالی خود اطلاعاتی از فروش بازی‌های خود در ۱۲ ماه سال مالی گذشته را منتشر کرده است. البته بعضی از بازی‌های حضور یافته در این لیست، در انتهای سال مالی کپکام منتشر شده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، در وبسایت کپکام نوشته شده است که تا پایان ماه مارس (۱۱ فروردین) ۴.۲ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake برای فروش ارسال شده است. این رقم بازی Resident Evil 2 Remake را به دهمین بازی پرفروش تاریخ کپکام تبدیل کرده است و جالب این است که این بازی تنها در دو ماه پس از عرضه‌اش توانسته است به این رقم دست پیدا کند. این‌درحالی است که تا پایان تاریخ ذکر شده، ۲.۱ میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 برای فروش ارسال شده است.

بااینکه رقم ارسال شده کمتر از نسخه ریمیک رزیدنت ایول 2 است، اما باید به این مورد توجه داشته باشیم که Devil May Cry 5 در هفته اول ماه مارس عرضه شد. به‌عبارتی رقم ذکر شده تنها تا پایان ماه مارس است و احتمال می‌رود در گزارش مالی‌های آینده، شاهد فروش بیشتر این بازی باشیم. در انتها کپکام آمار فروش بازی Monster Hunter: World را هم منتشر کرده است. این بازی تا پایان ماه مارس ۱۲.۴ میلیون نسخه فروش داشته است و به پرفروش‌ترین بازی تاریخ کپکام تبدیل شده است، اما هنوز هم می‌توان از این بازی انتظار فروش بیشتری داشت.

با عرضه بسته الحاقی Iceborne، احتمال می‌رود شاهد فروش بیشتر بازی Monster Hunter: World باشیم. از دیگر اخبار حول کپکام و بازی‌های این شرکت، می‌توان به صحبت‌های اخیرشان در مورد موتور گرافیکی RE Engine اشاره کرد. کپکام از این موتور قدرتمند در تعدادی از بازی‌های آینده خود استفاده کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده