// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

جزئیات حالت بتل رویال Call of Duty: Mobile منتشر شد

بازیکنان در حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Mobile می‌توانند هم‌تیمی‌های خود را زنده کنند و دوربین کاراکترشان را هم از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر دهند.

چندی پیش بود که شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Mobile، اطلاعات جدیدی را از حالت چندنفره این بازی در دسترس کابران قرار داد، اما صحبتی از بخش بتل رویال بازی نشد. حال با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، اکتیویژن جزئيات حالت بتل رویال بازی اندروید و آیفون Call of Duty: Mobile را منتشر کرده است. حالت بتل رویال بازی آیفون و اندروید Call of Duty: Mobile از نظر ظاهر همانند بلک اوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 است.

بازیکنان به‌صورت تک‌نفره، دو نفره و چهار نفره می‌توانند این حالت را تجربه کنند و ۱۰۰ بازیکن هم ظرفیتی است که برای حالت بتل رویال Call of Duty: Mobile در نظر گرفته شده است. تفاوت اصلی این بخش، در این است که بازیکنان می‌توانند هم‌تیمی‌های مرده‌ی خود را مجددا زنده کنند. همچنین می‌توانید در صورت نیاز دوربین بازی را از حالت اول شخص به سوم شخص هم تغییر دهید. در ادامه گفته شده است که محیط‌هایی از سری Modern Warfare و Black Ops هم برای بازیکنان طراحی شده است.

برای مثال شاهد Estate از Modern Warfare 2، محیط Crash از Modern Warfare، محیط Diner از بخش زامبی Black Ops II و Launch از Black Ops هستیم. درکنار این موارد، انتخاب کلاس بزرگ‌ترین تفاوت و تغییر حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Mobile با حالت بلک‌اوت است. در اینجا بازیکنان کلاس‌های از پیش تعیین شده‌ای را مشاهده می‌کنند که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند و وارد بازی شوند. هرکدام از کلاس‌ها سلاح‌ها و آیتم‌های مخصوص‌به‌خودشان را دارند.

بازی Call of Duty: Mobile هنوز تاریخ انتشاری را دریافت نکرده است، اما حالت بتای آن برای بعضی از مناطق در دسترس قرار گرفته است. این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی موبایل کالاف دیوتی را انجام می‌دهید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده